פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה נושא התלונה:
זיו אמנון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרברט סמואל כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.6.11 היו בידינו כרטיסי טיסה אותם רכשנו בדיזנהאוז בחדרה.
בהגיעו לשדה התעופה (שתי משפחות עם חמישה ילדים!) הסתבר שטיסתנו בוטלה כחודש לפני חברת אל-על ולא דיזנאוז טרחו להודיע לנו.
בהגיענו לארץ לאחר יומיים המתנה בשדה תעופה מילאנו פנינו מידית לחברת דיזנאוז והגשנו את הקבלות וההוצאות שהיו לנו בגין מחדלם.
עד עתה 18.7.11 החברה בודקת את ההוצאות וטרם מחזירה את כספם.מעבר לכך שהמחדל היה שלהם אנו כחודש ימים ממתינים לבדיקתם את הנושא בדיזנהאוז. ברצוני לציין ששהוצאות בגין היומיים ששהינו מעבר למה שתוכנן היו בעלות של 1000 יורו!!! למשפחה. תחילה הם ביקשו שנחכה עד שאל-על יגיבו ולאחר תגובתם הם החלו לטפל במקרה.כעת הם דורשים מאיתנו תלושי שכר ופשוט ממשיכים לטרטר אותנו במקום להתנצל להחזיר את הכסף ולסגור את הפרשה בכבוד, שלא לדבר על אל-על שהחזירה לנו מכתב בזו הלשון: " מצטערים דברים כאלו קורים" פשוט חוצפה!!! לא די בכך שאנו שילמנו מחיר כספי על טעות שלהם במקום לקחת אחריות, לתקן את המעוות הם "מעייפים" אותנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה