חיוב בכרטיס האשראי לאחר הודעה על ביטול עסקה 4 ימים מראש!!b |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המלאכה 3 ת"א |
כתובת: |
מרכז הזמנות ארצי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לביטול הכרטיס וחיוב דמי הביטול מראש, ולאחר ששלחתי הודעה בפקס כפי שנתבקשתי, על הודעה של ביטול, ובה צויין ששולמו דמי הביטול.
בתאריך 20/2/06 החליט בכל זאת הסוכן "הנהדר" ושמו מקסים לחייב אותי במלוא המחיר של הכרטיס.
היום 23.2.06 בעודי בוחנת את חיוביי העתידיים, נדהמתי לגלות את עובדת היותי מחוייבת בתשלום לכרטיס שהודעתי על ביטולו, ואף שילמתי את הקנס כבר בחיוב קודם!
בפנייתי לחברה טענו תחילה שכלל לא הגיעה הודעת ביטול על הכרטיס. רק לאחר דין ודברים נמצא לפתע הפקס על שולחנו של הסוכן והוא הודה שמדובר בטעות. כשביקשתי שיבוטל החיוב, נאמר לי שזה לא הזמן. יש להמתין ליום ראשון, ולהמשיך במסכת הייסורים של הטלפונים המיותרים והבירורים מול חברת האשראי.
יש לציין שבחברת האשראי של ישראכרט, עשו למעני יותר ממה שאפשר לתאר, ועדיין לא הצליחו להביא לפתרון הבעיה, שנשאר מול החברה חסרת הבושה.
אני מוחה, ומבקשת לפרסם את תלונתי למען ייראו ויראו!!
|
פיצוי בגובה עלות החיוב על עוגמת הנפש והמינוס שנוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|