רשלנות בנסיעה לחו"ל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודשים 10-11/06 אני וחברי הזמנו דרך החברה הנ"ל טיסה לארגנטינה, בבן-גוריון נמסר לנו שאנו לא רשומים על הטיסה לאחר המתנה ממושכת ניאותו נציגי אל-על להעלותינו לטיסה. ע"מ שדבר זה לא יקרה בחזור התקשרנו מס' פעמים מחו"ל לדיזנהאוס ונציגם הבטיח שדבר זה לא יקרה בחזור , כמובן שבחזור ( במדריד) לא הינו על הטיסה, ונתקענו שעות רבות עד שסודר לנו טיסה לרומניה - ישראל , כמובן שבבלאגן שנוצר אבדון המזוודות וחזרו לאחר מס' ימים, פנינו במשך חודשים מס' לסוכננו דניאל מסניף בן יהודה , והנ"ל הבטיח לנו פיצוי של 300$ לאדם, כמובן שפיצוי ה לא הגיע לאחר מס' חודשים פנינו למנהל הסניף, מר זינגר, שלא הכיר את הסיפור וביקש זמן ללמוד את הנושא , לאחר כחודש הוא העביר אותנו לנציגת השירות לקוחות של החברה, אפרת שגם היא " למדה " את הנושא כחודשיים, עד שביקשנו לדבר עם המנ"כל, מהחברה טוענים שבטיסת החזור לא ברור אשמת מי זה , הם או אל-על אבל הם מוכנים לפצותינו בשיעור של 100$ לאחד תוך כדי התנערות מהבטחת סוכנם ( שפוטר בינתיים ללא קשר ) אפרת בצוותא עם סמנכ"ל התפעול טוענים למעשה שאין לנו הוכחה שסוכנם הבטיח לנו את הפיצוי ומתנערים ממנו!! ( מיותר לציין שבאל על מתנערים וטוענים שזה לא אשמתם )
לאחר כ-9 חודשים של טיפול ארוך ומסורבל עדין לא קיבלנו מאומה מהם ואפילו הסבר, התנצלות מתועדץ על המתרחש בסיפור המיגע והמיאש הזה...
|
זמן יקר של המתנה |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם, ועמידה מאוחרי הבטחות סוכנם, לקיחת אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|