פרטי התלונה

תלונות מכשירי תנועה ומכוניות בע"מ

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם ביצור של בד , ריפוד המושבים נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתים רכשנו סוזוקי סיופט החדשה
לאחר כ- 12 חודשים התחיל תופעה של כתמים חזקים בבד של המושבים הקידמים והאחורים
לאחר בדיקה וביור הנושא אצל גורמים המתמחים בדי ריפוד נאמר לי שיש פגם בבד עצמו
בפניתי לחברה מכשירי תנועה ב"עמ היבואנית הרשמית של סוזוקי
הגעתי למסוך המרכזי שלהם בפ"ת
ולאור ההסברים התחילו השמצות ועלבנות מצד אחראי המוסך
במלים אלו שאני מנסה לסחוט אותם על דבר שהוא לא נכון
ממש השפלה במקום
לאחר שיחתי עם נציגת קשרי הלקוחות
הוברר לי שנבצע בדיקה ע,י ממוחה בתשלום שלי
זה ממש חובבני ולא ראוי לחברה כזאת
ובזמן שאני אומר לגברת מקשרי הלקוחות שיש לי עוד 4 אנשים לפחות עם אותה התופעה
אך זלזול וחוסר עגינות
עוגמת נפש סוג הנזק :
עלבון ועוגמת נפש ישל להחליף לאלתר את ריפודי המושבים באורגינל ולהעסביר זאת לח,ול פתרון נדרש :

מכשירי תנועה ומכוניות בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל בלצר-מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
בניסיוננו לברור המקרה לא הצלחנו לאתר תיעוד כלשהו הנוגע לרכב ובכלל זה, בעניין ריפודי הרכב. נוכח העובדה שהלקוח מציין כי תלונתו התבצעה לפני למעלה משנה פרטי המקרה אינם זכורים לנו.

תגובה:
ככל שהלקוח מבקש לקיים בדיקה ע"י נציג המחלקה הטכנית של מכשירי תנועה (ללא תשלום) הוא מוזמן לפנות אלינו לתאום בדיקה כאמור ולהעביר אלינו את אבחנות הגורמים המתמחים בבדי ריפוד שלטענתו קבעו כי מדובר בפגם בייצור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה