פרטי התלונה

תלונות מלון דן קיסריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור ארוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קיסריה כתובת:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב שנשלח למנכ"ל מלון דן קיסריה:

אני ובעלי התארחנו במלון בזמן המלחמה בתאריכים 11-12/08, ההזמנה נעשתה דרך מוקד ההזמנות. נציגת מכירות שירז הייתה מאוד נחמדה, אמרה שמגיעה לנו הנחה כתושבי הצפון והתשלום הוא עבור פנסיון מלא.
שמחים ומאושרים הגענו למלון, לשקט, רחוק מהאזעקות והקטיושות. אציין , כי מאוד נהננו מכל מה שהיה למלון להציע : החדר, השירות , הבריכה, האוכל.
בסיום סופ"ש המדהים שהיה לנו, הופתענו לגלות כי חוייבנו עבור שתי ארוחות : ערב יום שישי ושבת בצהרים, בזמן שהיינו בטוחים כי האירוח הוא על בסיס פנסיון מלא. בהמשך אסביר למה אין שום סיכוי שהיינו נכנסים לחדר האוכל בידיעה כי מחיר הארוחה 150 ש"ח לאדם. אבל קודם רציתי לציין כי ביקשנו מנציגת קבלה לערוך בירור בנושא לפני שמחייבים אותנו. היא הורידה את חיוב הארוחות מהחשבונית, שילמתי את הסכום שנשאר והובטח לנו שייצרו איתנו קשר עוד יום יומיים לבירור העניין.
עד עכשיו לא רק שאף אחד לא יצר איתנו קשר, הופתענו לגלות סכום של 719.98 ש"ח בפירוט כר"א שלי.
כעת, אציין מספר עובדות שמראות כי לא היה לנו מושג שאנחנו משלמים על הארוחות:
1.כפי שכבר ציינתי, נאמר לנו בהזמנה טלפונית כי האירוח הוא על בסיס פנסיון מלא.
2.ביום שישי, היינו מוזמנים ל-3 ארוחות לפחות מהמשפחה שלי שגרה באיזור, שזה כולל הורים שלי, דודה שלי ובת דודה שגרים באור עקיבא וגם אחותי שגרה בחדרה. כך שזה לא הגיוני לשלם כ-300 ש"ח עבור ארוחה כאשר יש לנו הזמנות לארוחות חינם.
3.בשבת, היינו בים וכשהגיעה השעה של ארוחת צהרים, התקשרנו למלון על מנת לברר האם אנו זכאים לארוחת ערב, כי לא התחשק לנו לעזוב את הים רק בשביל הארוחה. נציג קבלה בדק ואמר כי אנחנו זכאים רק לארוחת צהרים, שאלנו האם ניתן להמיר את ארוחת צהרים לארוחת ערב ונאמר לנו שלא. למה אז לא אמרו לנו שארוחה בתשלום? עזבנו את הים וחזרנו למלון על מנת לא לפספס את הארוחה ( ישראלים , חייבים לנצל עד הסוף את מה שמגיע להם ). גם כאן זה לא הגיוני לעזוב את הים, לרוץ למלון ולשלם 300 ש"ח עבור ארוחה שהיינו יכולים לקפוץ להורים שלי ולאכול חינם ומקסימום ולא היה מתחשק לנו לעזוב היינו אוכלים בים וזה בטוח היה עולה לנו פחות מ-300 ש"ח לזוג.
מכל זה ניתן להבין שלא היה לנו שום צורך בארוחות בתשלום, גם לאור העובדה כי בעלי כעובד עצמאי שלא יכל לעבוד במשך חודש ימים בגלל המלחמה, היה משלם סכום כזה לארוחה.
אבקש , לזכות אותנו בסכום ב-719.98 ש"ח שחוייבנו עבור הארוחות.

מצ"ב תשובה של מנכ"ל המלון:
בבדיקה שערכנו נמצא כי הזמנתכם בוצעה על בסיס לינה וארוחת בוקר ( במילים אחרות - אני משקרת ! ), בבדיקה נוספת שנערכה עם פקיד הקבלה מתברר כי הוא נתן לכם אינפורמציה כללית על שעות פתיחת חדר האוכל ולא על הזכאות שלכם לארוחות במלון ( שוב אני ממציאה דברים ! )

זיכוי כמובן אנחנו לא קיבלנו , אך קיבלנו הזמנה לארוחת צהריים במלון . לא אני ולא בעלי לא מוכנים לחזור למלון אחרי מה שעברנו, כך שלא נוכל לנצל את "ההטבה" שקיבלנו.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

מלון דן קיסריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה