פרטי התלונה

תלונות מלון דן קיסריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איום ונורא,הרסו את החופש השבועי נושא התלונה:
דולב סידני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קיסריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11 לחודש פברואר 2011 הזמנתי חדר במלון דן קיסריה במחיר מלא. הכניסה למלון אמורה הייתה להיות ב 1400 כשהגענו למלון נתנו לנו חדר מלוכלך ,אמבטיה מזוהמת ופירורים על הספה והמיטה. רק ב1630 החליפו לנו חדר. בחדר החדש לא היו מגבות רחצה,המיני בר היה נעול ולא היו פירות וממים בחדר כפי שהבטיחו. המלון אכן בשיפוצים אך היו צריכים לידע אותנו על כך ביום ההזמנה ולא להעלים את זה מאיתנו - אכזבה גדולה.
פיצוי לנ״ל פתרון נדרש :

מלון דן קיסריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה