|
|
|
|
|
|
התנהגות גסה וגזענית של עובדת התחנה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת 13.09.08 הגענו לתחנת סדש גבעת ברנר, בכלל לא כדי לתדלק אלא כדי לקנות חומוס בדלפק של המסעדה הנמצאת במקום. עובדת התחנה ביקשה לא לעמוד בתחנה (למרות שלא היו בכלל רכבים הממתינים לתדלק. כאשר ביקשנו מספר דקות להשלים את הקנייה, פנתה העובדת (הערבייה) לעברנו ואמרה: "לא פלא שהערבים הורגים אותכם, כי אתם לא מבינים". נראה לי לא לעניין להעסיק כאלה עובדים במדינה שלנו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סדש - חברת דלק שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניסים-מנהל תפעול |
שם ותפקיד: |
מבדיקת האירוע עולה כי הנהג חנה במקום אסור בתוך שטח התחנה, וזאת למרות שבסמוך ישנם מקומות חנייה מיוחדים המיועדים לאורחי המסעדה. העובדת מילאה את תפקידה כשהעירה על כך לנהג, אלא שהוא סירב לעשות כן ואף ראה לנכון להעיר הערות שלא ראוי לחזור עליהם. הדברים המיוחסים לעובדת, אם נאמרו, נאמרו ברגע של כעס ובודאי שאינם משקפים את דעת החברה. סדש מקפידה ותמשיך להקפיד על יחס טוב ללקוחותיה וזאת בד בבד עם מתן הנחות משמעותיות במחירי הדלקים.
|
תגובה: |
סדש מקפידה ותמשיך להקפיד על יחס טוב ללקוחותיה וזאת בד בבד עם מתן הנחות משמעותיות במחירי הדלקים.
|
פתרון: |
|
|
|