פרטי התלונה

תלונות ש. שסטוביץ בע"מ

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סילא אפיל של בראון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
קניתי בחודש אפריל מכשיר להסרת שיער של בראון. לאחר פעמיים הפסיק המכשיר לעבוד. בחברת שסטוביץ "צעקו" עלי בטלפון שאני מטרידה אותם לחינם ועלי לפנות למעבדת שירות על פי הרשימה המצורפת למכשיר. בעלי פנה למעבדת רובין ברחוב יסוד המעלה בתל אביב. שם לאחר שבועיים הוחזר המכשיר עם מנוע חדש היות והלך המנוע של המכשיר. לאחר 3-4 פעמים נוספות של שימוש שוב התקלקל המכשיר. בעלי שוב לקח את המכשיר למעבדת רובין, שם נאמר לו שהם חושבים שמגיע לי מכשיר חדש ועלי לפנות בו זמנית גם לחברת שסטוביץ. בחברת שסטוביץ נבחו עלי כאילו ועשיתי פשע, וטענו שאני מטרידה. לאחר שבועיים ביררתי לגבי המכשיר ונאמר לי שחברת שסטוביץ כבר לא היבואן והאחראית - והמוצר עבר לאחריות חברת דיפלומט. רק שבגלל ההעברה חברת דיפלומט לא מספקת חלקים לתיקון, וזה יקח זמן. עבר חודש ושוב צילצלתי למעבדת רובין שם צחקו עלי ואמרו ששום חלק חילןף לא הגיע עבור המכונה שלי, על אחת כמה וכמה שאני דורשת מכונה חדשה היות ומלכתחילה המכונה לא עבדה. הפנו אותי ישירות לחברת דיפלומט, שם הסבירו לי שככה נהוג במקרים שחברה אחרת מקבלת את האחריות על מוצרים (בראון במקרה זה) וזה לוקח זמן עד שישלחו חלקים למכונה. (מי בכלל דיבר איתי על מכונה חדשה)
בשורה תחתונה מרוב לפול בין הכסאות - אני נטולת מכונה - והכסף (550 ש"ח) מי בכלל מדבר עליו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ש. שסטוביץ בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה טלרמן - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום,
לא ברור מדוע הפנייה הועברה אלינו ולא ליבואן הנוכחי הרישמי של חב' "בראון" פרוקטר אנד גמבל.
כשהתלונה הגיעה אלינו בפעם הראשונה הלקוחה טופלה בהתאם למדיניות שרות לקוחות בצורה נאותה ולא "בנביחות" והופנתה למעבדת שרות ואכן קיבלה טיפול בהתאם.
לצערינו המקרה שלה הוא חריג והמכשיר התקלקל שנית אך התקלה אירעה כשמוצרי "בראון" הועברו לאחריות חברת פרוקטר אנד גמבל (מ- 01.10.06)
לכן הופנתה אליהם להמשך טיפול, מן הראוי שחב' פרוקטר אנד גמבל ונציגיה בארץ חב' "דיפלומט" ידאגו לטיפול המתאים ללקוחה.
הטלפון חדש של שרות לקוחות "בראון" הוא 1800-666-775 או פקס 03-5759042
בברכה,
יפה טלרמן
מנהלת שרות לקוחות
ש.שסטוביץ בע"מ
תגובה:
המשך טיפול חברת פרוקטר אנד גמבל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה