מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
טירת הכרמל |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קנינו ג'ל גילוח של ג'ילט. המכל מלא אך המשאבה אינה עובדת והג'ל אינו יוצא. פנינו לחברה בנדון. בשיחה טלפונית ראשונה ביקשו שנשלח אליהם את המיכל בדואר רשום. הבהרנו שיש בכך טרחה, ללכת לדואר לשלוח, לשלם עבור המשלוח וכו', וזאת בנוסף לנזק של המכל הפגום. הובטח לנו שישלחו מעטפה מבוילת לצורך המשלוח של המכל. במקום זה קיבלנו מכתב האומר כמה חשובים להם האיכות והשירות. לאחר שיחה נוספת קיבלנו מכתב זהה לראשון, אלא שנאמר בו כי ישלחו תלוש הנחה כלשהו, אבל רק באפריל, כי אין להם תלושים. (אנחנו כבר בשליש השני של אפריל -וכלום).
שלחתי אליהם מייל ובו הבהרתי, שהמכל ברשותנו והם מוזמנים לשלוח שליח לאסוף אותו. טרם התקבלה תגובה למייל, על אף שעבר זמן רב.
בקיצור, האמנם הם דואגים לאיכות? ומה באשר לשירות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
שליחת תלושי מתנה עבור לפחות שני מכלים של ג'ל גילט, ושליח שייקח את המוצר הפגום לבדיקה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|