התחמקות מלתקן מוצר פגום על חשבון הספק בתקופת האחריות; במקום תלונה 7270de |
נושא התלונה: |
יום שישי 24 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ת.ד. 7636 פתח תקווה 49170 טל' 9228899 9200300 03 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/05 רכשתי באינטרנט מכונת גילוח חשמלית דגם 3615 של בראון. היבואן ונותן השירות והאחריות: ש. שסטוביץ' בע"מ. באריזה לא נכללו תעודת אחריות או הוראות הפעלה בעברית, אך תנאי האחריות פורטו בחוברת הפעלה בלועזית שצורפה.
לפני ימים אחדים התברר לי, כי ברשת של המכונה נוצר חור, חור שהוא גדול מהחורים הרגילים שברשת. מפנייה טלפונית אל שירות הלקוחות עלה להפתעתי המוחלטת, כי לטענתם, הרשת אינה נכללת באחריות והחלפתה אמורה להיעשות כולה על חשבוני (מחיר הרשת כ-83 ש"ח) גם אם המכונה תופעלה כראוי.
מנגד, בתנאי האחריות בלועזית של חברת בראון, ניתנת אחריות גם לרשת, כמובן בכפוף לכך שהמכונה הופעלה על-פי ההוראות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת הרשת ללא תשלום בבמקום בתחנת השירות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|