פרטי התלונה

תלונות אופיר תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת נופש לקרואטיה אופטיה - מכתב תלונה שלא טופל עד היום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: ‏יום שלישי 04 ינואר 2005
אופיר טורס ‏כ"ג טבת תשס"ה
מח' פניות הציבור – גב' נתי בר
בפקס:03-5281202 בלי לפגוע זכויות

ובדואר רשום:
אופיר טורס – מח' פניות הציבור
לידי גב' נתי בר
רח' בן יהודה 32
ת"א 61033


הנדון: פנייתנו מיום 26/10/04 – שטרם נענתה

1. בתאריך 21/10/04 עד 24/10/04 רכשנו הח"מ עיסקת חבילה למלון גרנד הוטל אופטיה (GRAND HOTEL OPATIJA ) במחיר של $506 לאדם.
2. רכישת החבילה נעשתה לאחר בירור מקיף עם נציגי השירות במוקד ההזמנות של חברתכם, מאחר וראינו כי בעיר אופטיה מופיעות באותה עת 2 חבילות נופש:
* הראשונה שבהן למלון שאותו בחרנו שכתובתו M.TITA 109, במחיר של $506 לאדם.
* חבילת הנופש השניה היתה למלון GRAND HOTEL, שכתובתו M.TITA 85 , ומחירה
היה $400 לאדם.
3. בבירור שערכנו במוקד השירות טרם הזמנת העיסקה נאמר לנו במפורש וחד משמעית כי מדובר בשני מלונות שונים, השוכנים במקומות שונים באותו רחוב, ומכאן גם פער המחיר העומד על $106 לאדם. אנחנו מצידנו בחרנו לרכוש את חבילת הנופש למלון "היקר" יותר שבו הובטחו לנו שירותים נרחבים יותר.
4. אולם, בהגיענו לאופטיה, ציפתה לנו "הפתעה". המלון בו שוכננו היה מלון GRAND HOTEL השוכן בכתובת M.TITA 85 - שהוא המלון "הזול" יותר, אליו יכולנו לרכוש חבילת נופש זוגית בהפרש של $200 פחות.
5. מבירור שערכנו עם נציגתכם במקום הובהר לנו, כי בכתובת M.TITA 109 אין כלל מלון בשם גרנד הוטל אופטיה, אלא מלון בשם מילניום, וכי באופטיה קיים רק מלון אחד בשם GRAND HOTEL הנמצא בכתובת M.TITA 85.
6. ביום ה – 26/10/04, מיד עם חזרתנו לארץ פנינו אליכם לראשונה בנושא, ביקשנו את בדיקתכם, וכן תבענו לקבל החזר כספי בסך של $100 לנוסע ($200 סה"כ עבור 2 הנוסעים), בגין הטעייתנו המכוונת הן ע"י אתר האינטרנט שלכם והן על ידי נציג השירות שטיפל בענייננו טרום הנסיעה.
7. מלבד תגובתכם הבלתי מספקת והלא ברורה מיום 7/11/04, וחרף שיחות טלפוניות מרובות שערכנו אליכם, טרם קיבלנו תשובתכם או את החזר הכספי הנדרש.
8. לאור העובדה כי חלפו כבר חודשיים וחצי מיום פנייתנו הראשונה, אנו דורשים לקבל תשובתכם והחזר כספי של $ 200 בתוך שבועיים מיום מכתבנו זה .





בכבוד רב,


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אופיר תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה