פרטי התלונה

תלונות היפר רוזנפלד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! הרגע יצאנו מהחנות שלכם בהרגשה זוועתית. לקחנו מוצרים וכשהגענו לקופות ראינו שיש רק שתיים עמוסות ב8 ממתינים כל אחת. שאלנו אנחנו ועוד לקוחה את הקופה ראשית האם אפשר לשלם ואמרו לנו שלא ולהמשיך לקופות. שם חיכינו כמו כולם בסביבות 20 דקות כי מי שהיה לפנינו נתקע שם המון זמן. באיזשהו שלב התעצבנו ושאחנו בקופה ראשית למה היא אמרה לנו שזו לא קופה- אנו רואים שהיא מקבלת לקוחות רגילים וגם אצלה התפתח תור בינתיים.היינו יכולים לשלם שם חצי שעה לפניי! תשובתה- כשיש לחץ זו קופה. למה לא אמרה זאת לפני כששאלנו?! אוקיי התעצבנו אנו ו לקוחה הנוספת וביקשנו שתקבל אותנו כי חיכינו אצלה ממזמן והיינו כבר יכולים לשלם.לא הסכימה ושאלה מדוע אין עוד קופה.אותנו את שואלת?! אני אשה בהריון בחודש 9 אולי תתחשבו במצב? אולי רצו שאלד בחנות? שאלתי היכן המנהל והסתבר לי שהוא ממש מאחוריה יושב שומע הכל ולא מגיב! מדובר בסגן מנהל. זו חוצפה והלכתי אליו אני להבין למה אין שירות ולא פותחים עוד קופות. תשובתו- זה המצב וזה עוד מצב טוב. הוא לא התערב למרות הריב והבלאגן שהיה! שום פיצוי ושום תגובה נורמאלית לא קיבלנו! זו פעם אחרונה שאנו נכנס לחנות שלכם אם זה היחס לקונים! אני מצפה לתגובתכם  בעניין אם השקעתי וכתבתי משוב זה! צרכנים אינם מטומטמים
בזבוז זמן משווע סוג הנזק :
פיצוי! פתרון נדרש :

היפר רוזנפלד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה