פרטי התלונה

תלונות היפר רוזנפלד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת קומוקום פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

א.ג.נ
בתאריך 6.10.2006 רכשתי קומקום חשמלי בעלות של 99.9 ש"ח
לפני כשבוע גליתי לתדהמתי שתחתית הקומקום מחלידה מה שלא אמור לקרות במכשירים
להרתחת מים לשתיה ושעברו בקורת של מכון תקנים .

בתאריך 1.12.06 סרתי לחנות עם הקומקום ונגשתי למחלקת שירות לקוחות בקשתי להחליף
את הקומקום בגלל החלודה בחור לא אדיב בשם דרור פסק ואמר אם אין לך את האריזה
אני מוכן לתקן תתמתין שבוע עד שבועיים יתקנו ויחזירו לך שאלתי אם אני צריך לקושש
עצים ולהרתיח את המים על המדורה .
זה לא עזר אם אין אריזה אין החלפה .
רכשתי את המכשיר בשביל להשתמש בו ולא להחזיק אותו באריזה או בכוונה להחזיר אותו כעבור חודש .

נא עזרתך (מה שכן זה נראה לי תמוה שמוכרים מכשירים להרתחת מים שמחלידים כעבור חודש וחצי -לדעתי יש לבדוק סוגיה זו לעומק ).
בברכה
ביטון שמעון
נייד 05223449
החלפת הקומקום פתרון נדרש :

היפר רוזנפלד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה