|
|
|
|
|
|
החלפת קומוקום פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
בתאריך 6.10.2006 רכשתי קומקום חשמלי בעלות של 99.9 ש"ח
לפני כשבוע גליתי לתדהמתי שתחתית הקומקום מחלידה מה שלא אמור לקרות במכשירים
להרתחת מים לשתיה ושעברו בקורת של מכון תקנים .
בתאריך 1.12.06 סרתי לחנות עם הקומקום ונגשתי למחלקת שירות לקוחות בקשתי להחליף
את הקומקום בגלל החלודה בחור לא אדיב בשם דרור פסק ואמר אם אין לך את האריזה
אני מוכן לתקן תתמתין שבוע עד שבועיים יתקנו ויחזירו לך שאלתי אם אני צריך לקושש
עצים ולהרתיח את המים על המדורה .
זה לא עזר אם אין אריזה אין החלפה .
רכשתי את המכשיר בשביל להשתמש בו ולא להחזיק אותו באריזה או בכוונה להחזיר אותו כעבור חודש .
נא עזרתך (מה שכן זה נראה לי תמוה שמוכרים מכשירים להרתחת מים שמחלידים כעבור חודש וחצי -לדעתי יש לבדוק סוגיה זו לעומק ).
בברכה
ביטון שמעון
נייד 05223449
|
החלפת הקומקום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
היפר רוזנפלד שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|