פרטי התלונה

תלונות היפר רוזנפלד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע יחס מחפיר ללקוח,טרטור בשביל הנחה של 10 אחוז עם כרטיס מועדוןd נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי היום תאורת חירום לרכב עם כרטיס מועדון,בקופה אמרו שהמוצר במבצע ולא ניתן לתת עליו הנחה של 6 אחוז,חיפשתי בחוברת שלהם ולא מצאתי את המבצע,אבל במחשב הופיע,יעקב אחראי על נושא תאורה הציע להמתין עד שיתקשר לממונים ויבדוק אם המוצר אכן במבצע,הקופאית מיטל שלחה אותי לקופה ראשית כדי להמיר את הנחת המועדון מ6% ל10% למחלקת תאורה
ושם חזרתי לקופה כדי לקבל את ההנחה אבל הקופאית בקופה ראשית לא עדכנה שמגיע לי הנחה ,ויעקב הסביר שאי אפשר לתת הנחה סתם ללא אישור מנהל ודווקא ביום שישי היום העמוס ביותר אין אפילו מנהל אחד
טרטרו אותי כלקוח עם כרטיס מועדון בין 3 אנשים רק כדי לקבל הנחה של 10% על מוצר בשווי 120 ש"ח.
ביזיון,עדיף לגשת לאייס שנמצאת מעבר לכביש,אולי מחיר יותר יקר אבל שירות ברמה אחת יותר גבוהה
גם מגבים שרציתי לקנות במבצע של 25 ש"ח נאמר שאין הגודל שאני צריך למכוניתי במבצע,והמגב שלא במבצע עולה 100ש"ח אך כרגע אין במלאי
כשרציתי לקנות שעוונית אמרו לי תלך לקופה תחתים תחזור תיקח ותלך הבייתה
שיא הטרטור החוצפה והבירוקרטיה
היחס ללקוח הוא כאחד שמבלבל את המוח בשביל הנחה ואם הייתי משאיר את המוצרים והולך אף אחד לא היה מתרגש.
אני לשם לא חוזר ולא מחדש את כרטיס המועדון שתוקפו יפוג בסוף החודש
הקופאית עוד רצתה לקבל לקוחות אחרים בזמן שאני המתנתי לתשובה של הקופאית הראשית כלומר שאני אחכה שוב בתור
חצי שעה שהיתי בחנות בשביל 2 מוצרים ביום שישי בצהרים,יום בו כל דקה חשובה.
סך הקנייה 127.80 ש"ח
חשבונית 3861465
שעה 13:16
תאריך 18/11/2005

יחס משופר ללקוח,שירות ברמה,פיצוי על טרטור ובזבוז ה פתרון נדרש :

היפר רוזנפלד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה