פרטי התלונה

תלונות היפר רוזנפלד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית שואב אבק ללא אחריות נושא התלונה:
ג'ולי יוסף שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
צומת ירקונים פתח תקוה כתובת:
היפר רוזנפילד פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי ברוזנפילד שואב אבק ב-500 ש"ח חדש עם אחריות.אחרי 3 ימים השואב הפסיק לעבוד.החזרתי להם ברוזנפילד ,ובקשתי מהם להחליף לי אותו בשואב אחר חדש.אבל הם סרבו להחליף ושלחו אותו לתקון.אחרי שבוע קבלתי אותו מתקון,לקחתי אותו הביתה הפעלתי אותו לא עברו 2 דקות והשואב הלך לעולמו.שוב חזרתי אליהם, אבל הפעם בקשתי זיכוי כדי שאוכל לקנות מוצר אחר.אבל הפעם טענו בגלל שלא החזרתי את השואב עם הקרטון הם לא מוכנים לתת זיכוי. כי את השואב הזה אנני מוכן לקבל יותר. לכו הצעתי להם שאני מוכן להפסיד 10% מ- 500 ש"ח ולקבל זיכוי של 450 ש"ח בגלל הקרטון.
כספי סוג הנזק :
זיכוי של 450 ש"ח כדי לקנות מוצר אחר אצליהם ברוזנפ פתרון נדרש :

היפר רוזנפלד שירות לקוחות

, תגובה:
אלון - מנהל סניף ירקונ שם ותפקיד:
ראשית, עובדות מדוייקות יותר:
השואב נקנה ב-17/10/05 ונמסר לתיקון פעם אחת בלבד! בתאריך 15/01/06 שלושה חודשים א"כ ולא שלושה ימים כפי שטוען הלקוח, בתאריך 24/1/06 חזר השואב מהמעבדה תקין ונמסרה ללקוח הודעה על כך כדי שיבוא לקבל את השואב תקין, אך הוא מסרב לקבלו.
האחריות על המכשיר תקפה ומשמעותה: תיקון המכשיר ללא תמורה
{בהבנה שהלקוח עשה שימוש נכון בשואב},במידה והשואב התקלקל בתקופת האחריות.
רק אם לא ניתן לתקן את הקלקול, מחליף הספק למכשיר חדש,או, מזכים את הלקוח.
במקרה של מר ג'ולי יוסף תוקן השואב בזמן סביר וסרובו לקבל את השואב לא ברור לי.
אין לנו אפשרות להענות לבקשתו של מר יוסף לזכותו ב10% פחות מסכום הקניה כיוון שאין אנו מוכרים מוצרים מיד שניה ומאידך אין אפשרות להחזיר את המוצר ליבואן,
מפני שזה עמד בהתחבויותיו כלפי הלקוח וכלפי "היפר רוזנפלד".
אני מזמין את מר יוסף להגיע לחנות ולקבל את השואב שלו תקין ופועל.
תגובה:
להגיע לחנות ולקבל את השואב שנשלח לתיקון, תקין! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה