פרטי התלונה

תלונות Camera

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מצלמה שונה ממה שהוזמנה באתר נושא התלונה:
מלכאן יעל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
www.camera.co.il כתובת:
אנטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/7/07 הזמנתי דרך אתר האינטרנט של בשצקרשץבםץןך מצלמה חדשה מסוג Canon S3 עם 36 חודשי אחריות.
ביום שישי בתאריך 6/1/07 קיבלתי את החבילה. כאשר פתחתי את החבילה נוכחתי לדעת כי נפלה "טעות" וכי החבילה מכילה מצלמה מחודשת עם אביזרים אחרים אשר לא נכללו בהזמנה המקורית שלי. יש לציין כי באתר החברה באותה עת הוצעו למכירה שתי החבילות (זאת החדשה וזאת המחודשת) במחיר זהה ובמודע ובכוונה תחילה הזמנתי את החבילה של מצלמה החדשה ולא את זו המחודשת. עוד באותו יום התקשרתי לחנות בירושליים ואלה ביקשו ממני להתקשר ביום א למרכז הזמנות ראשי. ביום א בתאריך 8/7/07 התקשרתי למוקד המכירות על מנת לידע על נפילת הטעות. המוקדן ניסה להתנער ולהתכחש בטעות על אף שהצגתי לו שחור על גבי לבן את טופס ההזמנה. הוא טען שלפי ההזמנה המופיעה אצלו במחשב הזמנתי מצלמה מחודשת ולא חדשה. לאחר מכן החלו לשחק בי משחק פינג פונג בין מחלקת מכירות ומחלקת שירות לקוחות וחזרה והחזיקו אותי על הקו יותר ממחצית השעה ובלי לקבל מענה. ביום שני בבוקר שוב התקשרתי והצעתי להביא פיזית את המצלמה המחודשת לחנות בירושליים ולקבל במקום את החבילה המקורית שהזמנתי. הובהר לי כי אין ביכולתם לעשות זאת מאחר והחנות היא לא חנות המכירות שלהם והחבילה צריכה להשלח אליהם ע"י החנות ורק כאשר היא תגיע אליהם הם יוכלו להחליף את החבילה ולשלוח לי הביתה חדשה- כמובן או"א אכן היתה טעות.
לאור העובדה שהבנתי ששירות הלקוחות של החברה היא מתחת לכל ביקורת והיות והטעות כאן באחריות הבלעדית של החברה ומאחר והחברה אינה מוכנה להחליף את ההזמנה בצורה נאותה ומהירה, אתמול החלטתי להחזיר את החבילה שנשלחה אלי פיזית לחנות בירושליים (מאחר שהגעתי לירושליים מטעם עבודתי). צירפתי מכתב עם ההזמנה שהדפסתי מאתר CAMERA ובו הפרטים של ההזמנה ובצירוף מכתב חריף בו אני דורשת לבטל את העיסקה ולא לחייב אותי בדמי ביטול מאחר והטעות היא אצלם. גם בעל החנות ראה את הקבלות וההזמנה וטען כי אני צודקת.
גיסי שהזמין מספר ימים אחרי את אותה המצלמה גם קיבל מצלמה מחודשת במקום חדשה.
לדעתי המצלמה חסרה להם במלאי למרות שהם לא הודו בכך והם פשוט מנסים למכור מצלמות מחודשות במקום החדשות. אופציה נוספת שיש להם טעות במחשב וכל ההזמנות מופיעות בתור מצלמות מחודשות.
לא משנה לי מה הסיבה אבל השירות הוא פשוט בלתי נסבל וההתייחסות איומה.
אני מקוה שהעסקה תתבטל בימים הקרובים אחרת אצטרך להשתמש באמצעים יותר חמורים.
כספי, בזבוז זמן יקר, עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלוח את מה שהלקוח הזמין ולהוריד מהפרסום באתר במקרה של חוסר במלאי, לא לתקוף את הלקוח כאשר הטעות היא אצלם פתרון נדרש :

Camera שירות לקוחות

, תגובה:
פטריסיה מנהלת שירות לק שם ותפקיד:
לקוח התקשרה וטענה בפני המכירות שהמצלמה מחודשת ולכן מעוניינת להחזיר .
בהמשך נגשה לסניפנו בירושלים והשאירה את המצלמה כשהיא מבקשת זיכוי בלבד.
כשהגיע המצלמה למעבדה לשם בדיקה נוצר קשר עם לקוחה והוצעה ללקוחה החלפה לחדשה אך לקוחה סירבה בטענה כי מעוניינת רק בזיכוי .
לבקשת הלקוחה נשלחה בקשה בשירות אלקטרוני לחברת האשראי לשם זיכוי לקוחה .
תגובה:
בקשת זיכוי אלקטרוני מול חברת האשראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה