פרטי התלונה

תלונות Camera

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי 82 תל-אביב כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מצלמה דרך האתר של החנות בינואר 2007 לאחר חודשיים המצלמה הפסיקה לעבוד, לא נדלקה. שלחנו את המצלמה לתיקון בחנות באלנבי ולאחר שבועיים חזרה המצלמה מתיקון. בתחילת אוקטובר בזמן ירח הדבש שלנו בחו"ל שוב המצלמה שוב סירבה להידלק כאשר חזרנו לארץ הגעתי עם המצלמה לחנות באלנבי וביקשתי שיחליפו את המצלמה כי הבעיה חזרה בחנות לא הסכימו להחליף ואף היחס היה מזלזל : גם בפעם ה-700 לא יחליפו לך את המצלמה ועוד התחכמויות אחרות.
לאחר שבוע חזרה המצלמה מתיקון (הסיבה הייתה הפיוז). חשבנו שפה נגמרה הבעיה עם המצלמה אך שוב המצלמה החליטה לשבות והפעם בזמן אירוע משפחתי חשוב, שוב לא נדלקה.
פנינו לחנות בבקשה להחליף את המצלמה כי ככל הנראה התיקונים שלהם לא מחזיקים מעמד ושוב סירבו להחליף את המצלמה.
אני מבקשת לקבל מצלמה חדשה במקום זאת שעושה לנו בעיות ועוגמת נפש באירועים חשובים בחיים.
תודה מראש
חני זמיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מצלמה פתרון נדרש :

Camera שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר אילוז - מנהל שיר שם ותפקיד:
מבדיקת פרטי הלקוח, עלה כי אכן המוצר הגיע למעבדת השירות לצורך תיקון פעמיים
ובשתי הפעמים הוחלף פיוז במוצר.
המוצר, כמו כל מוצר אחר אשר יוצא ממעבדתינו לאחר תיקון טכנאי עבר
ביקורת איכות (QC) מקפידה ורק לאחר שעבר את בדיקות האיכות ווידוא שאכן
המוצר תקין הוחזר ללקוח.
לאחר שיחתי עם הלקוחה ב21 באוקטובר 2007, הבנתי שהמוצר כרגע נמצא אצל הלקוחה ושוב לטענתה בלבד אינו תקין (אותה תקלה חוזרת).
התנצלתי בפני הלקוחה על אי הנעימות שנגרמה לה והסברתי לה שתקלות מסוג
זה אינן צפויות מראש אך מכיוון שזאת הפעם השלישית שהתקלה חוזרת למוצר,
אנו נחליף לה את המוצר בחדש אפילו ללא בדיקת המוצר כדי לצמצם סיכוי של תקלות דומות בעתיד ולשביעות רצון הלקוחה.

תגובה:
המצלמה תוחלף ללקוחה בחדשה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה