תיקון מצלמה |
נושא התלונה: |
פיין שחר |
שם/כינוי: |
שבת 09 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מצלמה ב14/12, חשבונית מס' 43/020320, בעת רכישת המצלמה נאמר לי כי ישנה אחריות כוללת על כל בעיה שתהיה למשך 48 חודשים.
המצלמה נמסרה בשבוע שעבר לתיקון לאחר שהופיע צל על המסך בעת הצילום ועל התמונות.
היום התקשרו אלי מהמעבדה ואמרו לי כי עלי לשלם 300 ש"ח!!!! עבור התיקון וכי אין אחריות עבור לכלוכים,
מעבר לכך היחס של אותם מוכרים בחנות באותו יום היה מזלזל ומכעיס כאילו זו חוצפה שבכלל באתי אליהם עם תקלה.
המצלמה הייתה בשימוש בקושי פעמיים מאז קנייתה ולא יכול להיות שהלכלוך נגרם בשלושת החודשים שנמצאת אצלי.
מה גם שבעת מסירת המצלמה לתיקון אמרו שאכן יש לי אחריות וכי לא יהיה עלי לשלם.
התקשרתי למעבדה, אמרו לי לפנות לחנות, פניתי לחנות אמרו לי לפנות לשירות לקוחות, בשירות לקוחות אמרו לי כי אם זה לא שבר או רטיבות אני לא אמורה לשלם ושאתקשר למעבדה לבקש את מנהל השירות כדי להסביר לו שאני לא אמורה לשלם, התקשרתי בשנית למעבדה אמרו לי שאי אפשר לדבר עם המנהל מעבדה ואם אני רוצה לפנות אליו שזה יעשה דרך שירות לקוחות,
התקשרתי שוב לשירות לקוחות ביקשתי שיחברו אותי למנהל המעבדה אמרו שזה לא קשור אליהם ושאני אדבר עם המעבדה.
עצוב מאוד שחברה בת "14 סניפים" שמכבדת את עצמה לא יודעת מימינה ומשמאלה ומעבירה אחריות מאחד לשני ולא יודעת מה תחומי האחריות של כל אחד, מטרטרים את הלקוח עד אובדן סבלנות.
אני רכשתי מצלמה חדשה, שלאחר פעמיים שהשתמשנו בה הופיע לכלוך, רוצים לגבות 25% מעלותה על תיקון, בעת מסירת התיקון לא צויין דבר על עלות תיקון .
פשוט התנהלות לקוייה ומטרידה.
אבקש לאשר למעבדה את התיקון של מצלמה זו בהקדם ללא עלות. ולבחון את הידע של נציגי השירות שיוצאים בהצהרות בשיחה הטלפונית.
חבל שזה הרושם שנוצר לנו על החנות , ועל השירות שהיא מעניקה.
אודה לתגובתכם המהירה/
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניקוי המצלמה ללא עלות - כפי שהובטח! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|