סמארטפון יותר מחודש בתיקון ואין שום טיפול על ידי שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נמסר סמארטפון לתיקון ( במסגרת אחריות) 28.08 לפי תקנות החברה אמור לחזור אליי תוך 14 ימי עבודה. עבר הרבה יותר, כל הניסיונות קבל שירות, מידע, תשובות נשארו ללא מענה רציונלי, בשירות לקוחות שפניתי אין ספור פעמים מוסרים כי הוא במעבדה ומתי יחזור, מה התקלה? למה לא אומדים בזמנים אני מקבלת את אותה תשובה אנחנו נבדוק ונחזוא אלייך ( כולל שיחה עם ראש צוות) ציותר לציין כי חזרו במשך חודש רק פעמיים וללא תשובה ושם לא השיגו את מעבדה או שזב בתיקון 99% מפניות נשארו ללא תגובה ומענה כלל. פניתי דרך מייל, אתר, טלפון.. אין תגובות. שירות מזעזעה , חברה לא אמינה תת רמה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
מייד להחזיר את טלפון מתוקן , עובד!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|