|
|
|
|
|
|
מבקש הדרחה לתיפעול המחשיר |
נושא התלונה: |
מאור ערן |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי ערן אני אדם נכה רחשתי היום מכשיר ט"ל נייד לביית רק מכשיר אחד עובד איין קליתה במכשיר השני ניסיתי לקבל עזרה ממחלקת שרות לקוחות אבל להם איין סבלנות לעזור לאדם נכה שלא יודע אנגליית אז בבשקבה עזרו לי עים המכשיר השני שרחשתי אותו מנציג בזק אבל את השרות אני צרייך לקבל מימכם אז אנה מימכם עזרו לי בתודה ושנה טובה ערן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סחר בין לאומי ישיר בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
הני (מנהל השירות ) |
שם ותפקיד: |
להלן התייחסותנו לפנייתכם שבנדון:
1- אין כל פנייה מצד הלקוח למחלקת שירות לקוחות של חברתנו
2- הלקוח לא מופיע ברשימת הלקוחות שלנו
|
תגובה: |
הטענה של הלקוח על התקלה תועבר לנציג שירות לקוחות.. נצור איתו קשר להמשך טיפול
|
פתרון: |
|
|
|