פרטי התלונה

תלונות 2plus

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פסגה החזרי מס (קבוצת ישר אובוז): תלונה בנושא החזרי מס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

התלונה היא על חברת פיסגה החזרי מס- מקבוצת ישר אובוז (לא מופיעה עדיין
ברשימתכם.)

באוגוסט 2008 פנתה אלי חני מפסגה והציעה לי את שרותם להחזרי מס.
בעבר קיבלתי באמצעות חברה זו 2 החזרי מס ללא תקלות מיוחדות.
חני שאלה מספר שאלות וביקשה מספר מסמכים, וחזרה אלי עם תשובה שלפי
בדיקה שערכה מגיעים לי החזרי מס על הפסקת עבודה בשנים 2006-2007.
היא גבתה ממני סכום של 390 ש"ח על פתיחת תיק, תוך הבטחה שסכום החזרי המס שמגיע לי (מעל 1500 ש"ח לפחות) יועבר אלי תוך חודשיים-שלושה. בדצמבר הודיעו לי שלא מגיעים לי החזרי מס ושאין אפשרות לקבל את הסכום
של ה- 390 ש"ח חזרה.
הסכום נגבה ממני בהטעייה מכוונת, וכל המרדף אחרי נציגי החברה, גבה ממני זמן יקר וגרם לעוגמת נפש. ב- 13.1.09 פניתי למנהל סניף ראשל"צ שרון אייל
בכתב אבל לצערי הוא בחר שלא להתייחס לתלונתי.
הם עובדים על אנשים בעיניים וצריך לעצור אותם !!!
במידת הצורך, אוכל לשלוח את מכתב התלונה ששלחתי ולא זכה לתגובה.

תודה
(אפשר לפרסם את התלונה באתר, ללא שמי)
גילה

עוגמת נפש ו סוג הנזק :

2plus שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה