פרטי התלונה

תלונות 2plus

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ותמיכה נושא התלונה:
בלומנטל יאיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
לא יודע כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחברה זו רשת אלחוטית ביתית לפני כשנה וחצי השאירו לי טל:09-9718424 בכדי להתקשר ולקבל תמיכה ואכן עד לפני שבוע בכל עת שהייתי זקוק לתמיכה אכן קיבלתי אותה ,אלא שבשבוע האחרון אני מנסה מידי יום להשיג אותם בשל בעיות ברשת ואין קול ואין עונה כמו"כ האתר שלהם שנקרא גם הוא בלתי ניתן להשגה. האים אתם יכולים לעזור?www.2plus.co.il
יצירת קשר עם מוקד התמיכה ע"מ לבחון פיתרון לבעיה פתרון נדרש :

2plus שירות לקוחות

, תגובה:
עומרי הוכמן- נציג תמיכ שם ותפקיד:
לכבוד אתר תלונה והמתלונן :
בלומנטל יאיר מספר הטלפון שאליו התקשרת אינו זמין בחברתנו יותר ושונה עקב שידרוג המערכת .
המספר החדש הוא 1-700-702-712 ובו נשמח לקבל את פניתך ולתת לך את השרות הטוב המגיע לך .
אתר האינטרנט נבדק ולא נמצאו איתו בעיות ובו גם מופיע המספר 1-700-702-712
תגובה:
להתקשר למספר החדש שהוא 1-700-702-712 ובו נשמח לקבל את פניתך ולתת לך את השרות הטוב המגיע לך . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה