תמיכה תכנית |
נושא התלונה: |
חיון שחר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 23 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' ספיר 7 הרצליה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נתב אלחוטי של חברת linksys באופיס דיפו. החברה המפיצה בישראל את מכשיר זה נקראת 2plus .
כאשר רכשתי את הנתב שאלתי מה מספר הטלפון של התמיכה הטכנית , נאמר לי כי המספר מופיע על גבי האריזה.
בפניה אל 2plus נציגת linksys בישראל לקבלת תמיכה שם נאמר לי כי אני לא זכאי לקבלת תמיכה תכנית טלפונית , "רק מי שהזמין טכנאי להתקנת הנתב זכאי לתמיכה טלפונית" יש לציין כי עלות המכשיר שווה ל 549 ש"ח ועלות טכנאי 249 ש"ח .מחיר עלות הטכנאי שווה כמעט לחצי מעלות המכשיר.
אני בסה"כ רציתי לקבל תמיכה טלפונית , נכון שטכנאי עולה כסף,אבל זה לא מה שביקשתי , אני רוצה בסה"כ לקבל את מה שמגיע לי כלקוח, תמיכה טכנית להתקנת הנתב גם אם לא התקנתי דרכם מאחר שהנתב מחייב הגדרות מסויימות.
2plus לא יכולים למכור לי מכשיר ב 549 ש"ח ולא לתמוך בו טלפונית .
לו ידעתי כי אין תמיכה לא הייתי רוכש את הנתב .
|
|
|
|
|