פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות של המוכרת ליאור נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.04.2013 בשעה 10.40 לערך הגענו לחנות to go בביג באילת המוכרת ליאור דיברה בטלפון בעצבים בנושא שהיא רוצה לעבוד בביג ומישהי אחרת רוצה לחליף אותה .דיברה בעצבים וכללות בזמן שיש לקוחות שממתינים לעזרתה .היא סימה את השיחה עמדה בקופה פניתי אליה לעזרה בנימוס ..היא התחילה לצעוק עלי ואמרה את לא רואה שאני בקופה והעליבה ופגעה בי ליד כל הלקוחות שהיו בסניף.. המוכרת ליאור צריכה לעשות הפרדה בין עבודה לבין דברים אישיים .נא טיפולכם... אני מחכה לתשובה....תודהה
עלבון סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה