פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב החזרת תמורה כפית או לחילופין זיכוי, יחס בוטה כלפי לקוח נושא התלונה:
חילי משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז ביג כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסניף בכרמיאל מכר לבתי 3 זוגות נעליים.זוג אחד בשימוש. זוג שני נקרע לאחר שימוש בודד, והחנות מסרבת להחליף/לתת זיכוי/להחזיר את הכסף. הזוג השלישי נקנה עבור אמה של הבת שהייתה באותה העת מאושפזת בבית חולים. משמדדה האם את הנעל נמצא שהיא במידה לא מתאימה, ואין ברשות החנות דגם דומה במספר גדול יותר. פנינו לחנות אך נתקלנו בסירות לקבל ככספנו חזרה. פנינו לשרות הלקוחות של הרשת, אך קיבלנו תשובה דומה שנמסרה בע"פ. פניתי פעם נוספת עם אותו מכתב ובו גם בקשה לקבל את תשובת הרשת - בכתב, אך טרם נעניתי.
אני מבקש את עזרתכם לקבלת הכספים ששילמתי בעבור הנעליים וכן פיצוי על הטרחה ועוגמת הנפש הרבה שנגרמו לי

תודתי מראש
משה חילי
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
עידו פיגנבוים - סמנכ"ל שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשרות הלקוחות של הרשת ב6/6. באותו יום אושר לה להחליף את הנעל שנפגמה.
אנו כותבים באופן ברור בחנות ועל גבי החשבוניות אין החזרת כסף.
ראוי לציין כי בסניף כרמיאל ישנם מעל 1000 דגמים שונים ולכן להגיד כי לא מצליחים למצוא דגם אחר זה קצת לא מדויק.



לשרותכם בכל עת,
עידו פיגנבוים
סמנכ"ל שיווק ומכירות
תגובה:
הלקוח מוזמן להגיע לחנות ולבחור עבורו נעליים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה