פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים פגומות נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' הרצל הדר כתובת:
הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעליים בחנות בהדר חיפה.
לאחר שנעלתי את הנעליים לאירוע הסוליה של הנעל נפתחה. חזרתי לחנות והם הדביקו לי את הנעל שלא לשביעות רצוני.
התקשרתי לשרות הלקוחות שלהם ודיברה איתי בחורה בשם גלית שאמרה שידוע להם הפגם בנעליים והם הדביקו לי את הנעליים היא אינה יכולה לעשות מעבר לכך ואם אני רוצה אני יכולה לפנות למנהל בשם עידו.
לאחר שבועיים של טלפונים העבירו לי את המנהל עידו והוא אמר לי בפירוש שאין מה לעשות הם הדביקו את הנעליים והם לא מתכוונים לפצות אותי או להחליף לי את הנעליים בחדשות והוסיף תפני לאן שרק תרצי וניתק במהירות את השיחה.
לא יכול להיות שלאחר שעה יפתחו הנעליים ובתמורה אני יקבל נעליים עם דבק.
אני רוצה לציין שאני רוכשת בחנויות שלכם בקביעות ואף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת.
החזרת הכסף או נעליים חדשות פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
עידו פיגנבוים - סמנכ"ל שם ותפקיד:
כאמור הלקוחה היא לקוחה ותיקה שלנו ומכירה הייטב את השרות היותר ממצוין שאנו נותנים ללקוחותינו.

יחד עם זאת, לא בכל מקרה יש הצדקה להחליף נעל. במקרה הנ"ל כל שמדובר הוא על פתיחה של חצי ס"מ בחלק התחתון של הסוליה במעין רפידת גומי תחתונה.

במקרה כזה אנו מתקנים את הנעל באמצעות הדבקה והיא חדשה לגמרי.
הנל נבדקה פיזית על ידי מנהל האזור וכן על ידי המנהל הלוגיסטי של הרשת והיא תקינה לחלוטין.
תגובה:
הלקוחה מוזמנת להגיע לסניף ולקחת את הנעליים בחזרה כאשר הן במצב חדש ומצוין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה