פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בשני זוגות נעליים נושא התלונה:
עמית מירי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח רוטשילד 17 חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.06.06 קניתי במסגרת מבצע 3 זוגות נעליים. כעבור 3 ימים להפתעתי, גיליתי כי בנעל אחת הסולייה נפתחה. נגשתי מיד לחנות, וציפיתי כי הנעל תוחלף, אולם מנהלת החנות התעקשה לשלוח לתיקון. עם הגעתי הביתה הופתעתי לגלות כי אותה בעיה קיימת גם בנעל השנייה שנקנתה. במשך עשרה ימים נעשו נסיונות רבים מצדי לדבר עם שירות הלקוחות, אולם לא חזרו אלי. וזאת על אף הבטחתם להיענות ללקוח תוך 48 שעות. רק כעבור 10 ימים שוחחתי עם מנהלת שירות הלקוחות, אשר גם היא לא ספקה לי תשובות קונקרטיות, ולא נסתה לעזור. כעבור שבועיים חזרה הנעל מתיקון, אולם לא טרחו לציין בפני כי החנות בשיפוצים ואין להגיע כרגע. כעבור שבועיים נוספים נגשתי לחנות, ונדהמתי לגלות נעל שחורה, הסוליה הודבקה, אולם "נאכלה" במקצת. בצד אחר של הנעל הבד לא היה מודבק כראוי (הדבק ירד). לאור זאת הנעל הושארה בחנות, ונעל נוספת נמסרה לתיקון.
היחס הן של שירות הלקוחות והן של מנהלת החנות מזוויע וטעון שיפור.
הכסף שולם, אולם המוצר לא ביידי
כספי, עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:

מחלקת שרות הלקוחות של הרשת, שוחחו עם הלקוחה מספר פעמים.
הנעליים תוקנו כראוי ונמצאות חזרה בסניף בו נמסרו.
ידענו את הלקוחה על כך וככל הידוע לנו היא תגיע בקרוב לסניפנו לקבל את נעליה.
תגובה:
תיקון הנעליים והחזרתן ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה