פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים פגומות,אי השבת הכסף,יחס מזעזע ללקוח!חוסר הוגנות! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי סנדלים חדשות, כמה ימים לאחרי כן נפלתי ברחוב ערב חור בעקב וכל התפר התפורר!ביקשתי להחליף לנעל חדשה קניתי חדשה ולא אחת משומשת שזקוקה לתיקון! סירבו.אמרו לי רק לתקן.היחס היה דוחה מזעזע פוגע ומזלזל.פניתי לגלית והודיה משירות לקוחות כל שבוע אחת מהן התקשרה לא מתואמת עם חברתה ועם החנות בקניון הדר בה קניתי את הסנדלים וכל פעם ביקשו שאספר הכל מהתחלה וביקשו שאביא את הסנדלים בחזרה לחנות.כבר חודש שהם בחנות ואני אומרת להם זאת.בסוף כתבתי מכתב למנהל ששוב שלח אלי את הודיה משירות לקוחות והמסר היה שלא איכפת להם מה אעשה הם לא יחליפו לי את הנעליים רק יתקנו את הישנות.לא זאת בלבד אלא שלא הודיעו לי כשהתיקון נעשה, תיקנו על הפנים רואים את כל התפרים בצורה מכוערת, ובכלל קניתי נעל חדשה...קשה לתאר את היחס שספגתי!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף או החלפה לנעל חדשה! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
רשת טוגו חורטת על דגלה את שרות הלקוחות כערך עליון.
יחד עם זאת, לא בכל מקרה יש הצדקה להחליף נעל.
במקרה הנ"ל כל שמדובר הוא על תפר שנפרם. במקרה כזה אנו מתקנים את הנעל באמצעות תפירה מחדש.
הנעל אכן תוקנה ונמסרה חזרה ללקוחה.
תגובה:
הנעל תוקנה ונמסרה חזרה ללקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה