פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר באיכות ירודה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בקיץ שעבר בתאריך 30.05.05 קניתי כפכף דגם 1513 אורטופד, בצבע אבן, הספקתי ללכת איתם פעמים בודדות, הנעל אף נשמרה בקופסת הנעליים המקורית אותה קיבלתי מהחנות. השנה כשהוצאתי אותן מארון הנעליים לתדהמתי הסולייה נקרעה לשתיים, אני בפעם הראשונה בחיי נתקלתי בתופעה שכזו. ברצוני לציין שנסעתי עד לרמת גן לקנות נעל זו כי המלאי נגמר באיזור מגוריי (רעננה- כפר סבא) וזו לא הפעם הראשונה שאני קונה מחברה זו נעליים אך בהחלט האחרונה. פניתי לחנות באזור מגוריי והראיתי להם את הנעל המוכרת אמרה בתגובה שהאחריות היא לעונה בלבד! פניתי לשרות הלקוחות לאחר שנמסר לי הדבר וביקשתי הסבר לשערורייה הזו, חברת נעליים שמכבדת את עצמה נותנת אחריות לתקופת זמן ממושכת יותר, בכל זאת הנעל לא עשוייה מקרטון הסוליה לא אמורה להיקרע לשניים! עדיין בשרות הלקוחות דחו את טענותיי. זה רק מראה על מוצר ברמה ירודה מאוד עד כי לא ניתן גם לתקן נעל זו (לפי דברי המוכרת) כל חברה המכבדת את עצמה נותנת אחריות לזמן ארוך יותר כנראה שהם יודעים למה ניתנת אחריות לתקופה קצרה של עונה אחת. אני אסתפק בפיצוי למרות שהדגם הוא האהוב עליי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
כאמור, הלקוחה שוחחה עם מח' שרות הלקוחות.
התשובה שניתנה לה, מעוגנת במדיניות הרשת: האחריות על נעלים ניתנת למשך העונה בלבד,
ובמידה וישנה בעייה בתקופה זו, אנו נותנים מענה.
תגובה:
כאמור, הלקוחה שוחחה עם מח' שרות הלקוחות.
התשובה שניתנה לה, מעוגנת במדיניות הרשת: האחריות על נעלים ניתנת למשך העונה בלבד,
ובמידה וישנה בעייה בתקופה זו, אנו נותנים מענה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה