פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים באיכות גרועה, שירות לקוחות מזעזעdiv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי בסניף togo באלנבי בתל אביב שני זוגות נעליים.
עם הזוג הראשון הספקתי ללכת כשבועיים לפני שנדהמתי לגלות כי המשטח עליו מונחת הרגל יצא ממקומו, וכן כי רצועות הנעל נקרעו.
החזרתי את הזוג לחנות.
לעניין זה, יצויין כי הנעל הוחזרה לפני כשבועיים וטרם יצרו איתי קשר לקבל אותה/זיכוי...
עם הזוג השני הספקתי ללכת בדיוק מספר שעות לפני שכל רצועות הנעל נקרעו, כך שהיה בלתי אפשרי לנעול את הנעל!!!!
החזרתי גם את הזוג הזה לחנות.
התקשרתי לשירות הלקוחות ואמרתי שאני לא מוכנה לקבל זיכוי/תיקון, שאני רוצה את הכסף בחזרה.
שירות הלקוחות, תוך שירות מזעזע ויחס נוראי, הודיע לי שאין מה לעשות, והם לא מחזירים את הכסף, ויותר מזה - גם לא נותנים זיכויים!!!!!!!
כשאמרתי לשירות הלקוחות כי לא ייתכן שזוג נעליים אחד ייקרע ביום הראשון בו נועלים אותו, והשני תוך שבועיים, נאמר לי על ידם כי "אין מה לעשות.... ".
השירות היה מזלזל ומעליב.
כתוצאה מהנעל שנקרעה לי באמצע היום נאלצתי לרכוש נעל חדשה, כך שנגרם לי גם נזק כספי.
מכתב ששלחתי לרשת בו אני דורשת את החזרת הכסף בגין הנעליים שנקרעו, ובגין הנעל שנאלצתי לרכוש לא נענה עד כה.

הכל ביחד - עלבון, עוגמת נפש, כספי ו סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
מח' שרות הלקוחות של הרשת, שוחחו עם הלקוחה מס' פעמים.
במקרה של פגם בנעליים,מדיניות הרשת היא תיקון הפגם ולא זיכוי/ החזר כספי.
לפנים משורת הדין, הוחלט להחזיר ללקוחה את כספה.
העניין טופל מול הלקוחה לפני מס' ימים.
תגובה:
החזר כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה