פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים שאחרי נעילה אחת נשברו ותיקון שנעשה בהם רק שבר וסדק עוד את העקב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
באר שבע מתחם ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.4.06 רכשתי נעלים מרשת TO GO כפכף שחור יפיפה שהותאם בדיוק רב לחליפת ערב עבור אירוע בת המצווה שהיתה אמורה להיחגג שבוע לאחר מכן לאחינית שלי. מכיוון שידעתי שנעלים בד"כ צריכות להינעל פעם-פעמיים לפני אירוע חשוב (כדי שיותאמו לרגל והרגל תתרגל אליהן) נעלתי אותן למשך שעה אחת!!! בבית!!! לאחר נעילת הנעל כשעה הרגשתי שמשהו זז בנעל הרמתי אותה וכשהפכתי אותה גיליתי לתדהמתי כי הפלסטיק (פלק בשפת TO GO) שמכסה את העקב נפל מהנעלים. מכיוון שהייתי עסוקה בהכנות לאירוע נבצר ממני ללכת באותו השבוע לחנות וניגשתי אליה לאחר כשבוע-שבועיים, לאחר כמובן שלמחרת המקרה המצער עם ה"פלקים" התקשרתי ליידע את החנות".
כשהגעתי לחנות מנהלת החנות החליטה לשלוח את זוג הנעליים לתיקון. הסכמתי. לאחר כשבועיים כפי שסיכמתי עם המנהלת הגעתי לחנות על מנת לקחת את הנעלים המתוקנות אך לצערי הן לא היו שם. חזרתי לחנות לאחר כשבוע וחצי ולשמחתי הן הגיעו........הן הגיעו אך משהו בהן לא נראה טוב..... כשהבטתי בנעלים כדי לראות שאכן תיקנו את הנעל חשכו עיני. ראיתי שעל העקב כולו יש חריטה עמוקה שכנראה נוצרה בעקבות תיקון הפלקים שלפי דברי המוכרת (שהסכימה אף היא שחריטה זו לא היתה לפני כן) מהודקים לעקב עם מסמרים/סיכות מיוחדות שכנראה מישהו במחלקת תיקונים חיפף וסדק את כל העקב. ברור מאליו שסירבתי לקחת את הנעלים והמנהלת שלחה אותן שוב הפעם ל"בדיקת מעבדה".שוב כעבור שבועיים צלצלתי לחנות כדי לשאול לשלומן של נעליי. לצערי הן לא היו שם.לאח רכשבוע הגעתי לחנות הן עדין לא היו שם. לאחר כשבוע וחצי התקשרתי וכמו שניחשתן הנעליים בוששו לחזור ליי. לאחר כשבועיים חזרתי והנעלים הגיעו!!! כשהבטתי בהן ראיתי שהעקב נשאר כפי שנשלח לבקשת המנהלת הנעל הושארה בחנות והובטח לי ע"י אחת המנהלות שהיא תטפל בזהלמוחרת על הבוקר על מנת שאקבל את כספי חזרה. התקשרתי למחרת בערב אין מנהלת בחנות ואין תשובה. כך היה גם יומיים אחרי ואפילו שבוע לאחר מכן. שבועיים לאחר הגעתי לחנות והתבשרתי שלא אישרו קבלת נעל אחרת זהה במקום, שלא לדבר על כסף חזרה אלא אישרו קבלת נעל אחר בשווי 50 ש"ח. הפעם התעצבנתי באמת לא על המנהלת/המוכרת שהבטיחה שהן נעליים חזקות ויציבות כי על ההנהלה עצמה שלפי דעתן של העובדות בחנות היו צריכים לזכות אותי במלא הכסף (150 ש"ח בלבד). המנהלת נתנה לי טלפון של שרות לקוחות והנחתה אותי לדבר איתם ושבטוח תאושר ההחלפה. התקשרתי פעם אחת והשארתי הודעה אצל המזכירה שהבטיחה לי שמנהלת שרות הלקוחות תחזור אליי עד 48 שעות מכיוון שכרגע היא אינה נמצאת. לאחר שה48 שעות חלפו ובעצם חלפו כ92 שעות התקשרתי שוב והשארתי שוב הודעה ושוב הובטח לי טלפון חזרה עד 48 שעות.ושוב ההמתנה היתה לשווא ושוב התקשרתי ועוד הודעה ועוד הבטחה ושוב המתנה והוד הודעה וחוזר חלילה.... עד, ליום חמישי האחרון 2.11.06 כן לא טעיתם כמעט 7 חודשים לאחר קניית הנעלים אודיה מנהלת שרות הלקוחות חזרה אליי!!!!! ממש אורו עיני והתחלתי כמעט לשמוע קולות פעמונים ברקע כששמעתי מהצד השני של הקו את שמה ותפקידה בחברה. לצערי הייתי צריכה לספר שוב את תלונתי מכיוון שהיא לא שמעה דבר על המקרה שלי. לאחר שיחה של כ10 דקות שמתוכן 7 דקות היא השאירה אותי להמתין על הקו כי ביררה בקו השני עם החנות על המקרה שלי, היא החליטה שזו הפעם הראשונה שמישהו קיבל זיכוי מלא אצלהם לאחר שנעל את הנעל וכי האישור הזה הוא חריג בהחלט אך בגלל שהמתנתי הרבה היא כאילו עושה לי טובה ומאשרת את החלפת הנעל בנעל אחרת בשווי 150 ש"ח. שאלתי אותה ואני שואלת גם לדעתכם אם זה מה שמגיע לי באמת לאחר 7 חודשים של המתנה לתיקון נעל שהתאחר, לאחר כל שיחות וההבטחות שהיו, לאחר ההבטחה אומנם בע"פ אבל הבטחה מצד המוכרת והמנהלת שאקבל את כספי חזרה, באמת נראה להם שארצה לקנות שוב נעל בחנות שלהם????? הם כנראה התחלקו על המוח שלהם אם הם חושבים שאעבור על זה בשתיקה...????...
השלב הראשון היה דברי נועם עם המנהלת
השלב השני שיחה בנועם עם מנהלת שרות הלקוחות הגברת הודיה,
השלב השלישי איום בפרסום
השלב הרביעי היה איום שלי בתביעה
בפועל עברתי שלב אחד ושניים אני עכשיו מממשת את השלב השלישי ואם לא אקבל תשובה מהירה אממש את השלב הרביעי והאחרון שלי... חבל שנותנים ומרשים לעסקים לתת ללקוחות להמתין ולא לקבל את התמורה הנהותה עבור כספם.
מחכה לתגובה שלכם בכתב ואת התגובה של הקוראים נראה ברגליים!!!
עלבון,בזבוז זמן, עוגמת נפש ן סוג הנזק :
החזר הכסף בחזרה במזומן ולא בזיכוי+פיצוי הולם פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה