|
|
|
|
|
|
חוסר טיפול בתקלה |
נושא התלונה: |
רשף יוגב |
שם/כינוי: |
יום רביעי 19 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון גירון |
כתובת: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/07/06 קניתי סנדלים לאישתי בסניף בקניון גירון באשקלון. לאחר שימוש ראשוני נקרעו הסנדלים והוחזרו לחנות לתיקון. מאז הן לא ניראו . מידי פעם הגענו לחנות לשאול מתי יגיע ושוב ושוב נדחנו בתשובה שיתקשרו אלינו כשיחזרו מהתיקון.בתאריך 4/11/06 פנינו שוב למנהלת החנות ,שני,ונעננו ש"אין לי זמן עכשיו תחכו לטלפון. פניתי לשירות לקוחות הן בטלפון והן באינטרנט אבל לא קיבלתי מענה.
|
כספי,עלבון, |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|