פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בתקלה נושא התלונה:
רשף יוגב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון גירון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/07/06 קניתי סנדלים לאישתי בסניף בקניון גירון באשקלון. לאחר שימוש ראשוני נקרעו הסנדלים והוחזרו לחנות לתיקון. מאז הן לא ניראו . מידי פעם הגענו לחנות לשאול מתי יגיע ושוב ושוב נדחנו בתשובה שיתקשרו אלינו כשיחזרו מהתיקון.בתאריך 4/11/06 פנינו שוב למנהלת החנות ,שני,ונעננו ש"אין לי זמן עכשיו תחכו לטלפון. פניתי לשירות לקוחות הן בטלפון והן באינטרנט אבל לא קיבלתי מענה.
כספי,עלבון, סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה