פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חד פעמי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתחילת ספטמבר 2 זוגות נעליים מסניף TO GO בקניון הזהב, בסכום של
150 ש"ח.(כפכף קייצי וחורפי). נעלתי את הזוג הקייצי לא יותר מחמש פעמיים והנעל הפכה לנעל בית. הקישוט מתכת שהיה על הנעל התעקם והתפרק, הצבע התקלף, ופנים הנעל מז'מש הפך לשחור. אולי זה נשמע חוצפה לדרוש מנעל של
75 ש"ח בסופעונה תחזיק עונה , אבל באמת של רצתי, זחלתי, התעמלתי או נאבקי בבוץ עם הנעל כדי שתגיע למצב בלתי נעיל כזה, ואפילו אוסיף ואומר שיש לי נעלי בית של 25 ש"ח שמחזיקות כבר שנתיים ואיתן אני שוטפת את הבית אז באמת???. אני חושבת שחברה שמכבדת את עצמה ומוכרת בעונה נעלים במאות שקלים צריכה גם לכבד את עצמה בסופעונה, הרי הן לא "יד שניה".
אז פניתי לסניף החברה במרכז וייצמן בת"א, אומנם באיחור כי התעצלתי כל הזמן לסחוב אותן איתי(מה לעשות אין לי רכב?)וניגשתי לשם בסוף אוקטובר חודש וחצי אחרי הקנייה,עכשיו ממש לא ציפיתי להחזר כספי , אבל להחלפה או זיכוי כן.
התשובה שקיבלתי היא שאין להם כרגע נעלי קיץ רק חורף, הם לא מזכים,מחליפים
ואפילו לא מתקנים בחורף נעלי קיץ? אני רוצה להבין שירות התיקונים של הקיץ סגור לקהל בחורף?? אל תצחיקו אותי.
נראה לי שעם תשובות כאלו הנעל תהפוך לנעל בית... מקווה שלפחות כנעל בית היא תשרוד@@@
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה