פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים באיכות גרועה ,שירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש בתאריך 16/10/2006 רכשתי בסניף TOGO בקניון אבנת בפ"ת זוג מגפים בעלות של 230 ₪ כולל מע"מ.
נעלתי את הזוג בדיוק פעמים במהלך שבועיים,ואז בפעם השלישית העקב נשבר ויצא ממקומו.
בתאריך 20/11/2006 ניגשתי לחנות שממנה רכשתי את הזוג ביקשתי להחליף לנעל חדשה ופה התחיל ה"מסע" הלא נעים ,בלשון המעטה, מול אנשי נותני השרות של רשת TOGO.
אחראי המשמרת שנכח במקום לא הסכים להחליף את הנעלים בזוג חדש ואמר לי שזה בלתי אפשרי וניתן רק לשלוח לתיקון. במידה ואחרי התיקון לא יסתדר, יחליף לזוג חדש והתחיל להסביר לי על המדיניות של החברה שאם האיכות גרועה הם אינם מחליפים, אמרתי לו שאני לא מסכימה לתיקון ויצאתי מאצלו לא מרוצה ,דבר שלא הפריע לו כלל.
בתאריך 21/11/2006 התקשרתי לשירות לקוחות פקידה בשם גילי ענתה לי ולקחה את הפרטים שלי וציינה שיחזרו אלי, במהלך שבוע ימים לא חזרו אליי בטלפון על אף שפניתי עוד מספר פעמים במהלכו לבדוק מה קורה עם הפנייה שלי אליהם. את הנעליים מסרתי לחנות בכפר סבא.
בתאריך 28/11/2006 חזרה אלי מנהלת שירות לקוחות בשם הודייה (אם אינני טועה באיות) והשרות שקיבלתי ממנהלת זו היה מזעזע ומתחת לכל בקורת (צועקת,לא מקשיבה, יחס מאכזב) היא לא רצתה להקשיב לסיפור מתחילתו ואמרה לי "תגידי לי בקצרה כי אין לי זמן ,תיגשי לחנות בכפר סבא תיקחי את המגף המתוקן נקודה" וניתקה לי את הטלפון בפרצוף.
על אף היחס המזוויע שקיבלתי ממנה חזרתי שוב וביקשתי מהפקידה שמנהל אחר או מנהל הרשת יחזור אלי הפקידה אמרה: "הטיפול כבר נסגר מול מנהלת שירות הלקוחות ומנהל הרשת לא משוחח עם הלקוחות ואפילו אם תשלחי פקס אף אחד לא יתייחס לפקס ולא יחזרו אליך" וכמובן....ניתקה לי את הטלפון בפרצוף (מה שאי אפשר להאשימה שכן המנהלת שלה פעלה בדיוק באותה צורה)
סיימנו את השיחה והרגשתי חסרת אונים ושאין לי מה לעשות או עם מי לדבר. הגעתי לאתר שלכם דרך חברה שטיפלתם לה בתלונה והיא נסגרה לשביעות רצונה ואני מקווה שתוכלו גם לסייע לי במקרה הנ"ל.
תודה מראש
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החזרת כסף/החלפה לנעל חדשה פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה