פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים רחוב יפו 46 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 17/7/06 קניתי 2 זוגות סנדלים במבצע של זוג שני ב-30 ש"ח. על שני הזוגות שילמתי סך 160 ש"ח.
אחרי חודש לזוג אחד התפרקו הרצועות והסנדל לא ניתן לשימוש.בבואי אל החנות נאמר לי כי הסנדלים ישלחו לתיקון ויוחזרו אלי אחרי שבוע. אחרי ימים ספורים חזרתי לחנות עם הזוג השני שהתפרק. הסנדל מעוטר בחבל שנקרא ובנוסף בסוליה במקום בו דורכת הבוהן היתה שחיקה והמקום הזה נעשה דק וגרם לאי נוחות וכאבים בבוהן בזמן הליכה עם הסנדל.
מנהל החנות הציע לי לבחור נעל חילופית במקום הזוג הזה אך לא מצאתי נעל מתאימה במידה שלי והמוכרת אמרה שזה מכירת סוף עונה ולא נותרו הרבה נעליים במידה שלי (38) ואין מה לעשות.
מנהל החנות אמר שאני יכולה לבחור זוג נעליים מהקולקציה החדשה ולהוסיף 50 ש"ח למרות שאני שילמתי עבור 2 זוגות 160 ש"ח (שבשלב זה המחיר ירד ל-2 זוגות ב-100 ש"ח) ואילו בקולקציה החדשה 2 זוגות עלו 150 ש"ח (פחות מהמחיר שאני שילמתי עבור 2 זוגות). יצאתי מהחנות בלי הסנדלים.
יומיים אחר כך הגיעו לחנות הסנדלים המתוקנות, ראיתי שהתיקון נעשה בצורה חובבנית ביותר עם סימני דבק ולכן סרבתי לקחת את הזוג הזה והשארתי אותו בחנות. פניתי בתלונה לשרות לקוחות והנציגה שם חזרה אלי והודיעה לי לחפש סנדלים מהקולקציה הישנה והם יחפשו את המידה שלי. בחרתי זוג נעליים מאותה קולקציה שרכשתי את הסנדלים ואכן הודיעו לי שעלי לגשת לחנות ולקבל את הסנדלים שלי.
כשהגעתי לחנות קבלתי זוג אחד חדש זהה לסנדל שקניתי וזוג נוסף שבחרתי מאותה קולקציה שקניתי במקור.
אמרתי תודה ואז אמר לי מנהל החנות- אבי- שבעצם הוא נותן לי רק נעל אחת חדשה ואת הזוג השני שלח לתיקון. אבל בתיקון הסוליה שנעשתה דקה מאוד לא תוקנה והסנדל נשאר פגום. ובנוסף אמר לי שאני צריכה להוסיף כסף עבור הזוג השני. סירבתי לקבל את הסנדלים.מכיוון שהזוג המתוקן לא תוקן לשביעות רצוני ומכיוון שלא נראה לי שאני צריכה להוסיף שוב תשלום נוסף עבור נעליים פגומות. ביום 15/10/06 שלחתי פקס לשרות לקוחות בו בקשתי לקבל את כספי חזרה, אך התעלמו מפנייתי ואף אחד לא חזר אלי. אי לכך אני מבקשת בחזרה את מלוא הסכום ששילמתי 160 ש"ח. מיותר לציין שבזבזתי זמן יקר בלכתי הלוך ושוב לחנות ועוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי.
בזבוז זמן, עוגמת נפש',כספי סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה