פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעליים. נושא התלונה:
זילברברג יוליאנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון גירון אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרה אלי היום סגנית החנות (טלי) ואמרה שהנעליים שהחזרתי להם(הם נקרעו אחרי שפעמיים נעלתי אותם) אי אפשר לתקן ושאני אבוא לקחת זוג אחר.
הגעתי היום עם הורי וניגשתי לקופאית (נופר) ושאלתי באיזה סכום אני יכולה לקחת זוג אחר, היא ענתה שאני אקח זוג אחר שעולה 200. אחרי 40 דקות (+-) של חיפושים מצאתי נעליים שעלו 200 ש"ח והיו במדף של ה200 שקלים. ניגשתי לקופה ונופר אמרה שהזוג עולה 230 ש"ח ושאני צריכה להוסיף עוד כסף והראתי לה שהזוג נמצא על המדף של ה200 שקלים ושהמחיר גם כתוב ליד איפה שהם עמדו וצעקה על המוכרת השניה שמיד תזיז אותם למדף אחר. התחלתי לחפש זוג אחר אך לא מצאתי, זה לקח בערך עוד חצי שעה או יותר. לבסוף החלתנו לקחת את הזוג ההוא ולהוסיף כסף. הגעתי לקופה והיתה מוכרת אחרת והיא אמרה שהזוג עולה 200 ש"ח ובהחלט לא 230 כמו שנופר אמרה (בקול ממש גבוהה) מוזר שאותו זוג שלקחתי מקודם פתאום אחרי חצי שעה עולה 200, קניתי אותו בלי מצב רוח ואחרי שאני והורי היינו עצבניים ובלי חשק להמשיך את הקניות.

אני ממש לא מרוצה מהשרות שנופר נתנה, היא הרימה עלי ועל אמא שלי את הקול והיתה חצופה ושיקרה לנו.
עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה