פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סניף הקריון - זאת מנהלת ?? נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון,קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום נכנסתי לחנות בקריון עם מגף שקניתי שם , כאשר הספקתי לנעול אותן רק פעם אחת והגומי של העקב נשחק לגמרי. מנהלת החנות ששהתה שם הציעה לי להחליף את הגומי במקום .בנעל אחת עשתה זאת ואילו בנעל השנייה כאשר שלפה את הגומי הישן , שברה את העקב לחצי.אז הציעה לי לקחת את הנעל לסנדלר כי לה אין יותר מה לעשות.לשאלתי מה אעשה עם נעל שהיא שברה לי את העקב שלה אמרה לי ברוב חוצפתה - "את הבאת לי את הנעל עם עקב שבור.." הייתכן אמרתי לה , שאין לך בושה ואת משקרת לי בפנים..הרי אני וילדיי שעמדנו שם וראינו איך נלחמת לשלוף את הגומי הישן שברת את העקב וזוהי דרכך הלא אלגנטית לחמוק מאחריות. הרי לא הגיוני שהייתי מביאה נעל עם עקב שבור בשביל להחליף גומי קטן.גם אחת הלקוחות שהיתה במקום אמרה לה זאת אולם היא נשארה בשלה, ואמרה :תפני לשירות לקוחות.ואכן פניתי טלפונית ודיברתי עם סימה וכשהיא שוחחה עם מנהלת סניף הקריון אילונה היא כבר המציאה סיפור חדש.עכשיו סיפרה שהיא אמרה לי שאולי העקב ישבר בעת החלפת הגומי ואני אישרתי לה לקחת את הסיכון.אז תחליטי אילונה מנהלת סניף הקריון באיזה שקר לדבוק.
האם הבאתי אותן כך או שנתתי לך אישור לשבור את העקב ????????
עלבון סוג הנזק :
התנצלות והחלפת הנעל לחדשה. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה