|
|
|
|
|
|
איכות גרועה של נעליים ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אליעזר יובל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פנייה זו נעשת לאחר מספר נסיונות להשיג את מחלקת השרות של החברה נסיונות שלא עלו יפה.
לפני כחודשיים רכשתי 2 זוגות מגפיים תוצרת החברה לא עברו שבועיים מרגע הרכישה והסוליה של אחד המגפיים החלה מתפוררת לאחר שבוע הצטרפה גם הנעל השנייה. כרגע שני מגפיים שנרכשו במצב שבו הסוליה (באזור העקב) ברוגז עם הגוף של הנעל. מיותר לציין כי שני הנעליים שעלו בכסף לא קטן שוכבות כאבן שאין לה הופכין בביתי וזאת לאחר כחודשיים כאשר הנעליים לא החזיקו מעמד אפילואת חצי עונת החורף.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת הנעליים !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|