פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זוג מגפיים חדש בתמורה לזוג חדש שיש בו פגם בפעם השניה תוך 20 יוםd נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונה שלי שנשלחה לשירות לקוחות של חברת טו גו 3 פעמים כל פעם עם עדכון נוסף ונכון לרגע זה לא זכיתי לגל התיחסות ולו גם "קבלנו פנייתך "
אשמח אם תוכלו לסייע לי בכל דרך .בתודה מראש.
לפניה שלי מלפני כמה ימים לא טרחתם לענות לכן לא ברור לי למה אני טורחת שוב-אוליי כדי להוציא קיטור-ב10.1.07 קניתי שני זוגות מגפיים במבצע 1+1 שעלו לי 230 ש"ח .יום למחרת כשניסיתי לנעול את הזוג ה"ארוך" גיליתי כי שן של הריץ' רץ' יצאה מהמקום ולפיכך כל הריץ' רץ' מעוקם. הבאתי את המגפיים לחנות ואחרי ויכוח ארוך הסכימו להחליף את הזוג ולא לתקנו(אני מזכירה שלא נעלתי אותו אפילו פעם אחת)כמובן שלא היה מן הדגם בחנות ונאלצתי להמתין.לאחר מספר ימים התקשר מנהל החנות-איציק-והודיע לי שקיבל הנעליים ואבוא לקחת.כשהגעתי לחנות בערב אחרי יום עבודה ארוך הוא אמר לי שבעצם אין לו את הנעליים ששכחו להביא לו ושאיבד את הטלפון שלי ולכן לא הודיע לי . הוא הבטיח כי יוודא שהמגפיים בידיו ואז יודיע לי לבוא וחוץ מזה הוא יפצה אותי ותהיה לי"הפתעה נחמדה".למחרת הודיע לי אכן קיבל המגפיים כשהגעתי בערב לחנות גיליתי כי יש פגם בולט לעיין באזור האצבעות-נראה כאילו פינה של משהו חד נפלה על הנעל- כשהראתי את הפגם לאיציק הוא מאד התפלא והופתע והאשים את מי שהביא לו את הזוג(" אמרתי להם לשים לב") עייפתי מכל העניין ולמרות הפגם לקחתי המגפיים וקיוויתי שבזה הסתיימה הסאגה. אה, כן הפיצוי המובטח כלל את הזכות הנדירה והמיוחדת למלא כרטיס עם פרטי האישיים שדרך אגב לא כללו כתובת כך שלא ממש ברור לי איך זה משרת איזו מטרה איך מקבלים מזה הטבה או למה זה נועד בכלל מה שכמובן לא טרחו לומר לי.האמת זה כבר הצחיק אותי, אתם באמת חושבים ברצינות שאכנס שוב לאחת מהחנויות שלכם?
כמה תמימה הייתי,
כמה ימים לאחר מכן-כשבועיים מיום הקניה-גיליתי כי התפר האחורי(בקרסול)בזוג המגפיים ה"קצרים" נפרם,כלומר שני חלקי הבד נפרדו ויש חור בנעל.חזרתי לחנות.לקחו את הנעליים לתיקון-בלי שום התנצלות-לאחר כמה ימים הודיעו לי שאגיע לחנות כשהגעתי נאמר לי כי "לא ניתן היה לתקן" ולכן שאקח זוג חליפי.יום לאחר מכן נעלתי את הזוג החליפי, לאחר הליכה קצרה נפתח הריץ' רץ' באחד המגפיים. נפרם מתחילתו עד לקצה שם ה"מוביל" של הריץ' רץ' החזיק את קצוות המגף.לרוע מזלי זה קרה כבר בתחנת האוטובוס ולא יכולתי לחזור הבייתה.נאלצתי ללכת ככה לעבודה.מזל שהגשם כבר פסק.
ביום 1.2.07 ניגשתי לחנות בפעם השביעית בשלושה שבועות המנהל החדש –גיא- סרב בתוקף לתת לי זוג חלופי תגובתו :" כן אני מכיר את הבעיה הזו, זה ממש פשוט כל מה שצריך זה למשוך ולהצמיד..." לדבריו מדיניות הרשת מונעת ממנו לתת לי זוג חדש חלופי לזוג החדש שבידי ולא מעניין אותו מה היה קודם ומה איציק עשה או לא עשה. ברוב דרמתיות הבטיח כי "אני בעצמי אבוא ברגל ואביא לך את המגפיים המתוקנות" לשאלה מדוע אני צריכה לקבל נעליים סוג ב' (הווה אומר מתוקנות ולא חדשות לאיכות הנעליים לא הייתי נותנת את האות ב' אלא אות אחרת לגמרי בא"ב) כאשר לא זכיתי להשתמש בהן אפילו יום אחד לא היה לו שום הסבר,מלבד ההתעקשות שלרשת יש נוהלים והוא לא מוסמך לשנות ואין לו עם מי לדבר ואם אני רוצה שאפנה לשירות לקוחות והם יתנו את ההוראה.
כמובן הרעיון לתת שירות ללקוחה שכבר שילמה ולפנות למנהל בכיר/שירות לקוחות ולקבל האישורים הדרושים כלל לא עלה בדעתו ברור שזה תפקידי לרוץ ולהתרוצץ על מנת לקבל את מה ששילמתי עליו לפני 3 שבועות.
ראוי לציין שהנ"ל גם לא חשב לפנות לי מתשומת ליבו המלאה ,הוא דיבר איתי על רגל אחת ליד הקופה תוך שהוא מקבל לקוחות משלמים לקופה עונה על שאלות של קונים וכד'
בלית ברירה השארתי את הנעלים לתיקון .הובטח לי כי יהיו מוכנות ב4.2.07 אחה"צ.

אז אני כמובן אטריח את עצמי שוב לחנות בסוף יום עבודה .גם אם המגפיים יתוקנו כראוי
אני איני מרוצה .מגיעה לי תמורה לכספי. אני רוצה זוג חדש (זה יהיה הזוג השלישי אני שבה ומזכירה)
מפתיע אותי שרשת כזו גדולה מרשה לעצמה כזה זלזול בלקוחות וכזו איכות ירודה של מוצרים.
אני מצפה להתייחסות ממחלקת שירות לקוחות.
זיכוי על אחד מזוגות המגפיים או זוג חדש חלופי ופיצוי על הנסיעות והביקורים הרבים בחנות(מדובר בסניף ביאליק ר"ג) שלא לדבר על עוגמת הנפש.
גלית מירון 0544600607
כל הרשומים בסעיף קודם סוג הנזק :
זוג חדש חליפי שלא יקרע/יפרם/יתפרק אחרי יומיים+פיצוי בגין 7 נסיעות עד כה שלא לדבר על בזבוז זמן ועוגמת נפש פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה