פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי עבור מגף שנהרס לגמרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למרות שכבר חזרו אליי עם תשובה משרות הלקוחות של הרשת, הפיצוי לא מקובל עליי ולכן פניתי לעזרת האתר.
קניתי בחורף מגף במחיר של 250 ש"ח ואת המגף השני ב 79 ש"ח. לאחר כשבוע למגף הראשון נקרעה הסוליה והוא תוקן במקום ע"י מנהל הסניף. כשבועיים לאחר מכן נקרעה הסוליה של שני המגפיים. ושבועיים לאחר מכן המגף שעלה לי 250 ש"ח נהרס לגמרי. הבאתי אותו לסניף וביקשתי החזר כספי. היות והם לא יכולים לטפל בזה הפנו אותי לש"ל של החברה. בש"ל היה קשה לקבל מענה אך בסופו של דבר חזרו אליי והציעו לי לקבל מוצר כנגד מוצר במחיר המדף של המגף כיום ובנוסף 20% הנחה. הם לא הסכימו לתת לי החזר כספי היות וזה בניגוד למדיניות הרשת (יכול להיות שראיתי במדור זה החזר כספי כפיצוי?). שאלתי אם ארצה נעל שכיום מחירה יקר יותר ממחיר המדף של המגף שהחזרתי , האם אצטרך לשלם את ההפרש? (יש לציין שמגף מאותו דגם שקניתי כבר אזל מהמדפים)תשובתם המגוחכת היתה שכן. לכן כאשר היום מחיר המדף של המגף הינו 49 ש"ח ואם אני רוצה נעל שעולה 129 ש"ח ובנוסף ל 20% הנחה שקיבלתי אני בעצם משלמת לרשת TOGO כ- 50 ש"ח עבור פיצוי שהם נותנים לי עבור מגף שנקרע לגמרי. זה נשמע הגיוני?!?!?!
כספי סוג הנזק :
היות וכבר ויתרתי על החזר כספי, אבקש לקבל מוצר חדש בלי שאצטרך לשלם עליו. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה