פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים באיכות ירודה ושירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-15.11.06 רכשתי ב-togo סניף פתח תקווה שני זוגות נעליים בסך 280 ש"ח.
עם הזוג הראשון הספקתי ללכת כשבועיים לפני שהסולייה התפרקה לחלוטין והחזרתי את הזוג לחנות בסניף בביאליק ברמת גן והנעל הוחלפה בחדשה.
עם הזוג החדש הספקתי ללכת בדיוק מספר שעות לפני שהסולייה התחילה להתרומם למעלה,הנעל השנייה שקניתי במועד הראשון גם כן התפרקה. החזרתי את שני הזוגות לחנות בביאליק ברמת גן ואמרו לי שיתקנו לי אותן ושיתקשרו אלי כעבור מספר ימים. למותר לציין שעד שלא הלכתי לחנות שוב לא קיבלתי שום תגובה מהחנות.
אחרי שהלכתי לחנות פעמיים נוספות אמרו לי שמגיעות לי נעליים חדשות אך ורק מהמגפיים של ה- 50 ש"ח ובסוף הסכימו שבמקום שאני אקבל שני זוגות נעליים ב-100 ש"ח אני אקח נעל ב-130 שקל ויותרו לי על 30 ש"ח.
התקשרתי לשירות הלקוחות ואמרתי שאני לא מוכנה לקבל נעל אחת תמורת שני נעליים שעלו לי 280 ש"ח ושאני מעוניינת בזיכוי או בהחזר כספי. תוך שירות מזעזע ויחס נוראי, הודיעו לי שאין מה לעשות, והם לא מחזירים את הכסף, ויותר מזה - גם לא נותנים זיכויים!!!!!!! השירות היה מזלזל ומעליב.
כתוצאה מהנעלים שנהרסו לי קניתי נעליים חדשות ואף נגרם לי גם נזק כספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה