פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מגפים בסוף עונה ללא כל אחריות, גם אם התברר שהמגף פגום מיד לאחר הרכישה-זרוק את הקניה נושא התלונה:
רחימה ליאורה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏13 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים, רח יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי רכשתי 2 זוגות מגפים במכירת סופעונה. כעבור יומיים התברר שמגף אחד פגום וחתיכת ברזל יוצאת מהעקב כלפי הרגל. נכנסתי לחנות הרשת בדיזנגוף סנטר ביום רביעי לברר מה עלי לעשות והמוכר הבהיר לי שאצלו אין מגפים ועלי לפנות לשרות לקוחות. ביום שישי(שבוע מיום הקניה) נכנסתי לחנות ממנה רכשתי המגפים ונאמר לי אין יותר מגפים אצלנו תפני לשרות לקוחות. פניתי ביום ראשון לשרות לקוחות וענה לי מנהל הסניף בת"א(כך לפחות הציג עצמו) - מר שרון ולאחר ששטחתי בעייתי ענה:אין כל אחריות על מכירת חיסול ולהוכחה על החשבונית ששילמתי כתוב - אין אחריות על מכירת חיסול. לא ידעתי שעלי לבדוק את החש' לאחר התשלום ושאלתי למה אתם לא שמים שלט על הנעלים שאין עליהם אחריות ?ענה לי האדון מספיק על החש' ששילמת יש אזהרה.בקיצור המנהל הנכבד "ניפנף" אותי ובמילים אחרות אמר - אכלת אותה...אין מה לעשות תזרקי את הסחורה. מאוד מכעיס השרות והיחס שרשת כזאת נותנת- זה כבר לא העינין של הכסף אלא השרות הנורא והיחס המשפיל-"אין אחריות כתוב את זה בחשבונית לאחר ששילמת!!!!" איני יודעת מה להגיד פרט לדבר אחד - אסור לקנות ברשת הזאת נעלים. יש לבדוק - מדוע לא מורידים מוצרים פגומים מהמדף ובכל אופן מנסים למכרם במחיר זול למרות שברור כי לא ניתן לנעול את המגפים. אם מחיר זול הכוונה לזרוק את הכסף עם הקניה??
עלבון סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה