|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות בעקבות רכישת זוג סנדלים פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אחרי שרכשתי בחנות זוג סנדלים, הסתבר שהוא פגום. חזרתי לחנות והובטח לי להחליפו תוך ימים מספר על ידי מנהלת החנות ליאת. לא שמעתי ממנה עד היום. בשיחה לשרות לקוחות - יעל. הובטח טיפול וגם משם לא שמעתי מילה עד היום. נשלח פקס למר אייל ישראלי ביום חמישי האחרון. עדיין אין תגובה. מתוך קריאה של התלונות בפורום נראה שהחברה אינה רואה בלקוח ערך כלל. חוסר היחס וההתייחסות המזלזלת אינה מעודדת לקוחות לחזור לחנות.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|