פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים באיכות נוראית,ללא אחריות! ושירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים רכשתי באחד מסניפי הרשת שני זוגות מגפיים, ולהפתעתי הגמורה לאחר שימוש מועט בזוג אחד התקלפו העקבים ובזוג השני נשבר העקב! אמנם הייתי המומה מהמקרה אך החלטתי בפשטות לגשת לסניף בו קניתי את הנעל לפני מס' חודשים בלבד,ולבקש שהנזק יתוקן ושלום על ישראל.שם המוכרת גסת הרוח הבהירה לי שהנעליים לא יתוקנו, מכיוון שהאחריות היא עונתית, ומרגע שהחלת עונת הקיץ בחנות (שזה,למרבה האבסורד,פחות מחודש לאחר קנייתי!) כבר אין אחריות על נעליי. לאחר שסירבתי לקבל את רוע הגזירה פניתי לשירות הלקוחות בתקווה שמשם תבוא הישועה, אבל איזו ישועה ואיזה נעליים, קיבלתי לאחר מס' ימים טלפון חזרה ממר שרון לבני, שהציג עצמו כסמנכ"ל הרשת ובעיקר נראה כי נהנה להתפלמס איתי על האם זה הגיוני או לא שזוהי מדיניות החברה, וכמובן שהתשובה נשארה בעינה - הנעליים לא יתוקנו ויהי מה! הוא הציע לי שובר הנחה לקנייה אחרת אך כמובן שאין ברצוני לרכוש שם אפילו אבזם של נעל ולעולם לא אשלם אפילו שקל לקופת החברה הזו לאחר שהתייחסו בזלזול שכזה למיטב כספי ופשוט מכרו לי סחורה שהיא פגומה או לפחות שטיבה כל כך ירוד שהיא שובקת חיים לאחר מספר חודשים ויוצאת מכלל שימוש! ואיני רוצה שום זוג נוסף! לא ביקשתי פיצוי או החזר כספי, כל בקשתי הייתה שהנעליים יתוקנו כי פרק הזמן שהשתמשתי בהן בהחלט אינו פרק זמן סביר לשימוש במוצר שקניתי! וצר לי על חברת הנעליים הזו שדגמיה נאים וחנויותיה משדרות רצינות אך מדיניותה וטיב מוצריה הן לא למעלה מבאסטה בשוק! כצרכנית זועמת ומיואשת אני מקווה שתטפלו בפנייתי בהתאם ואף תפעלו לשנות את מדיניות החברה הקלוקלת. חברה מכובדת לא צריכה לרכב על גב הצרכנים במכירת מוצרים שאין בהם תועלת לאחר מספר מועט של חודשים וכמובן שלא צריך להיות לה יחס שכזה, ולדוגמה אני אצטט את סמנכ"ל החברה בשיחתנו שאמר במפורש:"אני מתנער מאחריות למוצרים האלו!!!". פשוט לבוש ולהיכלם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הנעליים ושינוי יחס החברה! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה