|
|
|
|
|
|
אי מתן זיכוי/ החזר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצל נתניה |
כתובת: |
קניון השרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי 3 זוגות נעליים בחנות מתוכן זוג אחד מהקולקציה החדשה במחיר מלא.
יומיים אחר כך באתי להחליף את הנעל ואלו סירבו לתת לי להחליף.
אחרי שלחצתי עליהם התקשרההמוכרת למנהלת וזו אישרה שאני אחליף רק בקולקציה החדשה וגם אם זה במחיר נמוך ממה שקניתי לא אקבל את ההפרש(????) הסכמתי לחפש נעל אך לא מצאתי שום דבר.ביקשתי זיכוי ואלו סירבו לתת לי בטענה שזוהי תקופת מבצעים. אכן לא נותנים להחליף נעל שנקנתה במבצע אבל למה נעל מהקולקציה החדשה?????
המוכרת אמרה לי לבוא כל יום לחפש נעל( כאילו אין לי התחייבויות כמו עבודה למשל) אך כמובן במסגרת 14 יום. תעזרו בבקשה נמאס כבר...
|
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|