פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות + יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-10/10/07 רכשנו אני ואחותי נעליים ברשת טו-גו . אחותי רכשה את נעליה בסניף טו-גו מתחם סטאר סנטר אשדוד, ואילו אני רכשתי בסניף ביג צומת קסטינה
( סניף חדש דנדש לגמריי) . נעליה של אחותי התעוותו כבר משבוע הראשון היא כבר נאלצה להחליף את העקבים שלהם מרוב שהם נשחקו (בשבוע הראשון) ואחותי איננה מדריכת טבע וטיולים שנאלצת להיות בחוץ אלא עובדת בעבודה משרדית כך שהנעליים נחות במשך היום!!!! כמה ימים לאחר מכן עם שיכנועים רבים מצד אימי ואני אחותי התרצתה ופנתה לסניף טו-גו בביג קסטינה על מנת לשלוח את נעליה לתיקון עברו רק שבועיים מהקניה ואין להנהלה או לרשת שום סיבה לא לקחת ממנה את הנעליים לתיקון. המוכרת בחנות היתה נערה(!!!!!!) מתנשאת ובוטה שממש התווכחה עם אחותי שהנעליים היו במים!!!!! לא דובים ולא יער, הנעליים לא נגעו במים ויתרה מזאת בקושי ננעלו הרי הם התעוותו לגמריי איך אפשר לנעול נעל שכזאת!
לאחר ויכוחים ויחס בוטה ומזלזל בלשון המעטה כלפינו הנעל אכן נלקחה לתיקון ויימסר לנו מועד החזרתה. אתמול בערב (15/10/07) אחותי מקבלת טלפון מטו-גו שהיא יכולה לבוא לקחת את נעליה . שמחה וששון רק חבל שהנעליים לא תוקנו ולא בודקו וחבל גם שלא הסבירו לנו למה. אחותי שאלה לפשר העניין ולמה לא מסדרים את הנעליים או לחילופין נותנים זיכוי לרכישת נעל אחרת הרי הנעל איננה כשירה לנעילה היא מעווותת לגמריי ולא נוחה הספידות נותקו ממקומם העקב התפורר לגמרי ועומד לשבוק חיים, לא ניתנה אף לא תשובה הגיונית וסבירה אחת אלא רק " בואי קחי את נעלייך אין באפשרותנו לתקן אותם"!!!!!!!! מה זאת אומרת!! האם אתם לא רשת שמכבדת את עצמה ואת לקחותיה ?! האם אתם לא רוצים שאנשים ישובו לקנות אצלכם ולהינות מיחס שירות וסחורה באיכות ??!! כנראה שלא!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחותי הגיעה רק לפני חודשיים מארה"ב לאחר שהות של שנתיים, טו-גו למעשה היא החנות הראשונה שהיא זכתה להיכנס אליה ולרכוש מהם נעליים והיא מזועזעת מהיחס והשירות המשפיל .
באשר אליי ולזוג הנעליים שקניתי ............. אתם בטח שואלים את עצמכם מה עלה בגורלם???!!!!!! אם כך אני קניתי זוג נעלי בובה מבד סרוג עוד בהיותי בחנות כשאני מודדת אותם מול עיני המוכרת שעזרה לי, הבד נקרע!!!!!!! היא מיד החוירה ונתנה לי זוג נוסף למדוד . מדדתי ראיתי שזה בסדר למראית עין כמובן! שילמתי ויצאתי .
האם אתם תוהים אם גם הזוג הזה נקרע ??? בודאי שכן!!!!!! יום למחרת כבר הנעל נקרעה לגמריי . אבל השאלה הגדולה היא האם אני אטרח ואלך לרשת טו-גו ששם עושים צחוק מנעליים ומאנשים ואתן להם לתקן לי אותם ולאחר שבוע יתקשרו ויאמרו לי : "גבירתי, את!! קרעת את הנעליים אנחנו לא יכולים לתקן אותם גשי לקחת אותם"
אם כך לא ולא !!!!!! לא אבזבז את זמני לעשות מעצמי צחוק גמור בעיניי מוכרות מתוסכלות שמנסות למכור חתול בשק לצערי הרב!!!! לא אקח את הנעליים לתיקון הם ישבו בארון הנעליים כדי שכל פעם שאני אפתח את הארון אני יבין למה אנחנו משלמים פחות ואוכלים אותה בגדול יותר !!!!!!!!!!! ושיזכיר לי שלעולם לא להיכנס לרשת טו-גו !
חבל שבנסיבות כאלה אתם מכירים אותנו !
תודה רבה
סמדר בן דוד
וגילי גולן

עוגמת נפש סוג הנזק :
אם נזכה להתייחסות מה טוב - פיצוי כספי והתנצלות ניאותה פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה