פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני פחות משבועיים רכשתי נעל ב-199 ש"ח ללא ניצול המבצע (זוג שני ב-70 ש"ח ).
כשמדדתי שוב את הנעל בבית, היא נמצאה לא נוחה בעליל.
חזרתי לחנות עם הנעליים,וביקשתי לבטל העיסקה היות ששולמה באשראי . אחראי המשמרת לא הסכים, וטען שאף זיכוי איננו יכול להוציא לי היות שמדובר בנעל עם מבצע.
הוכרחתי לקחת איתי חזרה את הנעליים הבייתה.
אין לי מה לעשות איתם, אני לא אנעל אותם, ובינתיים גם לא מצאתי זוג אחר שמצא חן בעיניי.
לכשפניתי לחברתכם דרך האתר שלכם, הובהר לי, שאכן אין אפשרות להוציא זיכוי מהמחשב- וכשאחזיר את הנעל (לא יאוחר משבועיים ימים) אקבל נעל לפי שווי מדף של הנעל שהוחזרה.
עכשיו אני רוצה לדעת למה אני , כצרכנית ולקוחה שלכם, צריכה לספוג נזק כספי ,בגלל שהמבנה של הסוליה (השטוחה לגמרי ) של הנעל -לא בנויה טוב בכלל?
למה כלקוחה שלכם ,לא תטרחו להוציא לי זיכוי ידני בשווה כסף אותו קיבלתם ממני? וזאת כשהנעל חוזרת לחנות למכירה ללקוחה אחרת?
ולמה כל הטירטור הזה מהחנות לבית עם הנעליים הלוך וחזור?
זה השירות שרשת נעלי TO GO רוצה שהצרכנים שלה יקבלו?
לכזו רמה נמוכה פיללתם?
רק לשמור את ה-199ש"ח בקופה, ולהפסיד לקוחות לצמיתות???
אני מצפה לקבל תשובה ופתרון הולמים, לשביעות רצוני.
תודה , ובתקווה להמשך קיום יחסי קונה מוכר נאותים.והוגנים.
טרטור ועוגמת נפש סוג הנזק :
בטול עסקת האשראי\מתן זיכוי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה