פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נעליים פגומות ואי החזרת כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סיטי אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 3 זוגות נעליים ברשת הנעליים TOGO לפני כשבוע. כשנעלתי זוג אחד יום אחרי הקנייה נדהמתי לגלות כי הנעל מפורקת לגמרי והדבק איתו הסולייה מודבקת התפרק. הגעתי לחנות עם הקבלה והנעליים לאחר כמה ימים. סגנית מנהל החנות הייתה חסרת סבלנות ולא נעימה ואמרה לי שאני צריכה להשאיר אצלה את הנעליים מנהל החנות יהיה איתי בקשר כשהוא יגיע יומיים אחרי כן ויודיע לי אם הם נמסרו לתיקון או לא. כעבור יומיים צלצל אליי מנהל החנות ואמר שאני יכולה לבוא לחנות ולבחור לי נעליים חלופיות. הגעתי לחנות ביום שישי ה - 23 בנובמבר, מנהל החנות היה במקום ואמר לי להסתכל על הנעליים ולבחור זוג חדש. אמרתי לו שאני לא רוצה נעל חדשה או חלופית מאחר וכל כך התאכזבתי ושאני כבר לא רוצה נעל אחרת ושאני מבקשת את 250 השקלים שלי בחזרה. הוא אמר לי שאין סיכוי ואמר שאני חייבת לקחת זוג אחר או שאני מאבדת את כספי. נוצר וויכוח בו אני התעקשתי ואמרתי שאני רוצה את כספי חזרה מאחר שהמוצר שקניתי פגום ושאני לא מעוניינת בנעל אחרת. מנהל החנות אמר לי שמי שיכול לעזור לי אולי זה רק שירות הלקוחות של החברה. אליהם צלצלתי בשלוש השעות האחרונות ללא מענה. זוהי גנבה לשמה, ואני רוצה את הכסף שהרווחתי ביושר בחזרה. האנשים בחנות היו לא נעימים וגרמו לי להרגיש כאילו אני לא בסדר כשבעצם הם מכרו לי משהו פגום.
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
אני רוצה את כספי בחזרה פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה