פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.11.2007 קניתי זוג נעליים בחנות TO GO בסניף חדרה.
לאחר שנעלתי אותן כשבוע הן החלו לנטות הצידה, וכשבחנתי מקרוב את הנעליים שמתי לב שהן התעוותו מבפנים.
חזרתי לחנות ב26.11.2007 החזרתי את הנעליים וספרתי למנהלת החנות מה קרה להן.
בתחילה היא ניסתה לפטור עצמה מאחריות וטענה שזה מבנה הרגל שלי, אך כאשר הבהרתי לה שמאז ומעולם אני נועלת נעליים ואיני מסתובבת יחפה ברחוב, ולא ייתכן שנעל תתעוות ותנטה הצידה לאחר פחות משבועיים של שימוש היא נאותה לקחת את פרטיי ואמרה שתשלח אותן לבדיקה.
כעבור שבועיים ב- 9.12.2007 לאחר שלא שמעתי מהם, התקשרתי לברר מה קורה עם הנעליים, אחת העובדות ענתה ואמרה לי שמנהלת החנות תחזור אליי במהלך היום. עבר שבוע נוסף, שכמובן אף אחד לא התקשר, וב- 16.12.2007 נגשתי לחנות לברר את העניין.
מנהלת החנות אמרה כי הנעליים נשלחו לבדיקה ולא נמצא בהן שום פגם, ומה שקרה להן זה בגלל מבנה הרגל שלי. למרות שהתעקשתי שגם אם מבנה הרגל שלי השתנה פתאום ואני נוטה על צידי, לא ייתכן כי נעליים יתעוותו בצורה כזו שאי אפשר להשתמש בהן לאחר פחות משבועיים.
דבריי נפלו על אזניים ערלות והם סירבו לתקן או לזכות אותי כספית או לחילופין לתת לי זוג אחר.
המנהלת פשוט אמרה שכנראה שסוג הנעליים האלה אינו מתאים למבנה הרגל שלי, דבר שלא שמעתי מעודי.
כספי סוג הנזק :
תיקון הנעליים או קבלת זוג אחר במקומם. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
זיוה-מנהלת שירות הלקוח שם ותפקיד:
המקרה הנ"ל ע"פ מיטב ידיעתי אינו הגיע לשירות הלקוחות מצד הלקוחה- דגם 5621
לאחר שיחה עם מנהלת החנות ומנהל האזור - ניתנה תשובה שלילית להחלפה מהסיבה שהנעל נבדקה ולא קיים בנעל פגם ייצור אלא פגם שנוצר ע"י הליכה אינה תקינה.
תגובה:
פיתרון של שירות לקוחות - לקוחה תגיע לסניף בחדרה עם הנעל ותבצע החלפה, הסניף מעודכן בנושא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה