פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נעלים נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 10 בדצמבר רכשתי 2 זוגות נעליים בטו גו בירושלים בקניון הדר.
שילמתי סכום של 140 ש"ח בכרטיס אשראי + 120 ש"ח במזומן.
ביום 19/12/2007 נעלתי את הנעליים בפעם הראשונה כשחזרתי מהאירוע הבחנתי כי כל הנעל קרועה לחלוטין .
ביום 21 בדצמבר שלחתי את הנעל הקרועה עם בתי שעובדת בקניון הדר ב"דרך ארץ)
ולטענת מנהלת החנות" יש למסור את הנעליים לתיקון כשנשאלה כיצד אפשר לתקן קרע הנ"ל לא הגיבה כמובן שביקשנו את כספנו בחזרה אך לצערי נענינו בשלילה.
אני מבקשת שיחזירו לי את הכסף ששילמתי עבור הנעל הפגומה סך של 130 ש"ח חזרה .
אני לא מעוניינת לקנות נעלים מחנות זו מאחר ונוכחתי לדעת כי הסחורה הנמכרת בחנות היא סחורה פגומה.
ןכן קיבלתי חוות דעת מאוד גרועה מאנשים שקנו נעליים משם.
אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה רבה
שמי פנינה נקר
רח' פרי מגדים 20/5 מעלה אדומים טלפון 052-2-284289
כספי סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
זיוה-מנהלת שירות לקוחו שם ותפקיד:
ע"פ הנתונים הנ"ל ניתן להבין כי את המוצר ניתן לתקן ואכן ניתנה ללקוחה אפשרות לתקן את המוצר , הטענה של הלקוחה "איך ניתן לתקן?"-פיתרון ינתן ע"י בעל מקצוע .
אחריות החברה הניתנת על מוצריה הינה בדמות שירות תיקונים- במידה והחברה אינה רואה לנכון שהתיקון יתוקן ע"פ פרמטר נכון אז נשקלת אפשרות להחלפה(כמובן בהתאם למקרה ולזמן הרכישה).ע"פ מדיניות החברה המוצגת בכל סניפי הרשת בכתב קריא וברור - קיים סעיף ובו רשום כי החברה אינה מספקת החזרים כספיים .
תגובה:
אבקש שהלקוחה תיגש לסניף על מנת לקבל שירות כראוי ע"פ מדיניות החברה שמוצגת בסניפים , על מנת שתקבל שירות תיקון ובמידת הצורך החלפת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה